Mloei schreef:Het enige waar ik mee in mij maag zit is dat Delilah mij misschien de schuld geeft. Ik heb wel eens gehoord van die readers en ik ben bang dat ze mij de schuld geef dat ik haar niet heb geholpen. Maar het wou gewoon niet. Of erger nog, dat Larony mij ook de schuld geeft.
Lieve meid,
laat je niet gek maken door readers.
Jouw veulen neemt jou echt niks kwalijk, echt niet. Readers kunnen soms dingen in dieren leggen die hun eigenaar net uitkomt.
Jouw veulen is dan wel in paniek geweest en uiteraard overstuur zonder mama, maar probeer er vanuit te gaan dat ze op een plek is, in de sterren of hemel, waar ze het super goed heeft, geen pijn of angst kent, etc.
Jouw gemoedsrust en je verwerking kun je nl enorm in de weg liggen door jezelf verwijten te maken of te denken dat het diertje jou iets verwijt.
Niet rot bedoeld, maar probeer je eens af te vragen of het veulen het vermogen zou hebben gehad om een link te kunnen leggen tussen jou en het ongeluk. Een wetenschapper zou dit denk ik ontkennen.
Hert is gebeurt, meid, en weet je? Dit soort dingen doe je toch niet met opzet? In die zin: Don't be too hard on yourself!!
Zorg lekker voor mama, misschien kunnen jullie elkaar troost bieden. Heel veel sterkte!