Ik denk dat ze jou zeker dankbaar is voor de tijd die ze bij jou heeft mogen staan. Jullie waren 14 jaar samen, dat schept inderdaad een band. Ze heeft een mooie leeftijd gehaald. Jammer dat ze zo is moeten overlijden Heel veel sterkte meid!
@aliealie het is ook heel erg ben echt wel blij dat ik een paar jaar geleden ook al een ander paard erbij had gekocht want weet niet zeker dat als ik er nu geen meer had dat er nog 1 kwam. gelukkig heb ik er nu nog 1 en kunne we elkaar prima steuenen maar ik heb er ook echt heel vaak aan gedacht. maar kan zeggen het moment zelf is toch heel anders altijd
ja, gelukkig heb je steun van je andere paardje. Maar ik leef echt met je mee, lijkt me vreselijk als je zo gewend bent dat je beesie er altijd staat en ineens is ze er niet meer. Mijn paardebeesjes zijn echt mijn leven, ik heb er gelukkig ook meer dan een, maar je kunt ze echt NOOIT missen, en ze kunnen volgens mij nooit oud genoeg worden!! Met mijn kwpn-er Igor heb ik al heel wat lief en leed gedeeld en heb zo'n band met hem, als hij ooit gaat kunnen ze mij ook wel bij elkaar vegen...