Ik vind het ontzettend knap en verschrikkelijk goed van je dat je erbij bent gebleven. Je hebt je maatje echt ten alle tijden gesteund en letterlijk begeleid naar het laatste. Toppie!
Heel veel sterkte, vind het echt fantastisch wat je voor je paard hebt gedaan
word misselijk van het laatste stukje...ik zou mijn beesje dat nooit aandoen maar ieder z'n mening...
. Ik had idd een hoop aan me hoofd en vond nu pas de kracht om dit uit te typen. Het deed me heel erg veel pijn en kon het even niet hebben dat ik jou verdriet ook nog mee zou krijgen. Ik hoop dat je dit kunt begrijpen. Jasmijn was echt een super beest en ik ben heel blij dat jullie haar aan ons hebben verkocht. Ik weet dat je super veel van haar hebt gehouden en hetzelfde geld voor ons. Ze was nou eenmaal een speciaal paard en ook hier heeft ze een plekje in ons hart. Ik wens jou en je ouders ook heel veel sterkte! Liefs, Roxanne
. Je zag het overigens niet echt open en blood liggen maar het kwam dus omdat wij via de ''achter ingang'' naar binnen moesten vanwege die slachting van die koeien.. normaal zie je dit dus niet en ga je via een ander weg. Dit was echt een uitzondering, vandaar... Maar toch bedankt en het is idd verschrikkelijk om een dier te moeten missen....