thnx voor alle lieve reacties!! en veel sterkte voor iedereen die ook zn paardje is verloren 
Heb een heel goed gevoel bij de man waar ze naartoe gaan, handeld alles keurig af en omdat het dus iets langer duurde dan in 1e instantie gezegd was wilde hij ze zelfs eerder ophalen en mochten ze bij hem op stal&in de wei staan(heeft zelf ook paarden en stallen etc aan huis) maar wil ze het laatste weekje nog even zelf verwennen op hun vertrouwde plekje.
Wel een akelig detail, de dag dat ze afgemaakt worden is de dag waarop Dee'tje jarig is 
Ze moeten de 26e dan al om 6.45 bij hem zijn en omdat we maar een 1,5 paards trailer hebben bood hij aan om er 1 of beide dus op te komen halen omdat voor 6.45 2x heen en weer rijden niet haalbaar was voor ons met 1 trailer.
DA is er ook bij om chip te controleren etc en naja t is gewoon een eerlijke rustige man dus ja het is nooit leuk natuurlijk maar weet iig dat het netjes wordt afgehandeld en ik hoef er niet tot de laatste minuut bij te zijn, want dat kan ik ook gewoon echt niet...alleen iemand aanwezig met de paspoorten ivm chipcontrole en meer hoefde niet gelukkig 
Moet zeggen dat ik er nu redelijk rustig onder ben, laatste dagen was ik steeds in tranen als ik desje zag, die begreep er ook helemaal niets meer van volgens mij
Ook oogt ze weer een stuk fitter, das iig fijn maar haar spronggewricht zit wel vol vocht en haar drafje en galop zijn echt niets meer, maar toch een fijn idee dat ze de laatste dagen er iig vrolijk uitziet en probleemloos door de wei heen stapt 
Maar ik weet zeker dat ik Des echt verschrikkelijk ga missen!
Ben ook bezig met het ontwerpen van een tattoo als herinnering en dat geeft ook wat afleiding.
En nee geen plaatje van een paard oid
iets heeeel anders maar t straalt iig zoveel rust uit en t is ook echt iets wat bij mij past, alleen nog iets aanpassen zodat het een mooie herinnering aan Des is
Hoe dat weet ik nog niet helemaal precies maar ideetjes genoeg, al is dat weer lastig combineren met de plaats waar ik hem wil(achterkant kuit, en heb maar smalle kuiten
dus wordt langewerpig smal maar speels lief plaatje)
Maargoed daar heb ik nog tijd genoeg voor want laat die niet zetten met t mooie weer ivm geen zon/niet zwemmen.
verder weet ik ook al ongeveer wat ik aan foto's ga knutselen en doen in combi met een stukje voorpluk&staart als herinnering om in te lijsten.
Maarja het haalt het allemaal natuurlijk nooit bij het hebben van een levende Desje