Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tallie_Ho schreef:Heey Ellee, leg het even uit met wat je bedoelt over dat zinnetje over Belgie. Is ze daarheen vervoerd toen ze al dood was? Dan begrijpen mensen het wellicht beter
Ellee schreef:De eigenaar is een hij. Om precies te zijn een man van 73 die voor zijn hobby al bijna zijn hele leven paarden heeft. Hij heeft
veel paarden gehad, en dit is het eerste paard dat verongelukt is en meteen zo erg. Ilskadance is niet op rechtstreeks transport naar Belgie gegaan, maar eerst naar apeldoorn. Om precies te zijn Wenum Wiesel; Naar de handelaar waar ze vandaan kwam. Ik hoop/denk dat ze daar ingeslapen is en toen verder op transport gegaan naar Belgie.
linda_arnold schreef:Wat ontzettend rot voor je! Heel veel sterkte met het verwerk hiervan!
Naar mijn idee..................dood transport is inprincipe verboden toch en een dier wat ingeslapen is mag niet meer voor menselijke consumptie worden gebruikt! Ze is dus of levend naar België gegaan of in Nederland gebleven.
P.S. wordt er nu ook wat aan het kraantje gedaan?
Citaat:Dankje. Ik zou het eerlijk gezegt niet weten hoe en wat, maar ik hoop dat ze geen extra pijn heeft gehad.
En of ze ook daadwerkelijk voor menselijke consumptie gebruikt gaat worden weet ik niet.
De andere 2 paarden staan nu in ieder geval in een andere wei. En als het goed is gaat de eigenaar een
oplossing bedenken voor de kraantjes.
sabrina85 schreef:Je laat je paard toch zo en zo niet op een lang transport gaan als het gewond is en blijkbaar zo erg dus dat het afgemaakt moet worden.
Ik vind het nogmaals heel erg voor jullie verzorgsters Ellee, maar kan echt niet tegen die egoistische mensen die zeggen veel om paarden te geven en vervolgens op deze manier met ze om te gaan.