Anseltje, jij hebt Jumper misschien pas nog wel gezien. We waren nog in Grave op het HF.... En iedereen bedankt voor al het medeleven. Het doet goed en het laat nog meer tranen vloeien. Maar het doet toch goed om erover te kunnen praten...
Idd je moet zeker geen schuldgevoel hebben, het was een stom ongeluk en spijtig genoeg gebeuren die wel vaker, ongelukken waar je echt niets aan kon doen. Erg veel sterkte gewenst, hij zal het wel goed hebben!
Wat erg om dit te lezen! Tranen in mijn ogen. Om jou verhaal maar ook omdat ik precies weet hoe je je voelt (lees het topic over Grizzly maar). Hoe moeilijk het ook is maar probeer je zelf niet de schuld te geven. Het was een ongeluk en ongelukken gebeuren nou eenmaal iedere dag. Alleen dit keer waren Jumper en jij diegenen die de hoofdrol speelden in dit vreselijke ongeluk.
Huil zoveel je wil, het lucht echt op en probeer aan de leuke dingen te denken. De geluiden en beelden die bij het ongeluk horen zullen nog wel een tijdje door je hoofd blijven spoken maar het wordt vanzelf minder. Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van Jumper.
Héél veel sterkte. Het moet vreselijk zijn om op zo'n manier je paard te verliezen. Je had er denk ik een prachtpaardje mee, want ik zie in je profiel dat hij echt een kanjer was.
Tjeempie Monique , wat een verschrikking. Ik hoorde het gisteren toen we terug zijn gekomen van vakantie. Wat vreselijk dat je dit overkomen is en die arme Jumper. Ik kan niet anders zeggen dan ontzettend veel sterkte.
pfff wat een nachtmerrie. Zo erg he! Heel veel sterkte. Mijn eerste paardje had ook haar achterbeen gebroken en is ook in mijn armen gestorven, vreselijk. Als je wil praten mag je altijd pb'en
Heel veel sterkte als je het niet meer ziet zitten of lexie Jumper heel erg mist kan je haar Bch bloesem Rescue Remedie geven. dat helpt bij het verwerken. Alsnog heel veel sterkte
Bedankt allemaal. Ik heb meteen de volgende dag al naar de Silverlinde gebeld en heb inderdaad Bach bloesem Remedie voor Lexie gekregen en ik moet zeggen dat ze er wel rustiger van word, ze is tenminste niet meer zo agressief...
Wat een vreselijk ongeluk. Probeer je zelf geen verwijten te maken. Je kon dit niet voorkomen; het ging altijd goed zeg je. Ik heb er helemaal kippenvel van. Heel veel sterkte