[IM] De generaal heeft zijn laatste veldslag verloren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wadi_

Re: De generaal heeft zijn laatste veldslag verloren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 14:13

Veel sterkte Ach gut
Je hebt het zeer mooi geschreven en je hebt zeker weten de juiste beslissing genomen.
Ik weet wel zeker dat hij daarboven de veldslag niet zal opgeven!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:17

Jeeeeeeeeeetje, wat verschrikkelijk..
Echt niet normaal...
Zo onverwachts, zo plotseling, zo jong...
heel erg veel sterkte!

_Merato_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-07 14:44

Dank voor de reacties, fijn dat ze nog steeds binnenkomen, ook via PB, het doet ons goed.
Het is alweer 2 weken geleden dat Martijn en ik naar de kliniek zijn gereden om afscheid te nemen van Wilfried. Wat vliegt de tijd toch verschrikkelijk snel.
Ik heb vandaag zijn hoofdstel ingevet en opgeruimd en moest wel weer een beetje lachen om dat supergrote hoofd van hem: hij had alles, maar dan ook alles Extrafull. Het hoofdstel van Yetse (toch zeker ook niet de kleinste), lijkt wel shetlanderformaat.
Ik kan nu goed leven met de gedachte dat hij nu op een betere plek is waar hij de boel zwaar onveilig loopt te maken: het was een dominant paard, die iedereen opzij duwde om als eerste bij het voer te zijn Haha!
Het was ook een eenkennig paard, die zich niet zomaar liet aaien voor de lol Vork
Eerst een wortel, dan een aai.
Ik heb verschrikkelijk veel lol beleefd met springen: hij kon in beginsel niet springen en ik heb voor de gein eens een hindernisje opgezet van 30 cm. Hij vloog eroverheen, wel 1.30m hoger dan de hindernis! Toen hij eroverheen was stond hij luid te gnorken naar de hindernis, zich ineens bewust van wat hij zojuist had gedaan Haha! Haha!
Na dit avontuur hebben we het maar bij dressuur gehouden, niks voor de generaal, die hindernisjes.
Ook leuk: de plaatselijke fanfare was Wilfrieds grootste hobby, hij stampte echt mee met de muziek, een echte generaal. Wilfried, van mij verdien je het grootste lintje ter wereld!!!!!

PaulineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 16:26

Wat mooi dat je weer met een glimlach terug kan denken aan jouw topper. Het is altijd heel moeilijk om afscheid te nemen, helemaal als je zelf de beslissing moet nemen; maar soms kan het niet anders.

_Merato_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 21:14

Uiteraard heb ik mijn ups en downs, gisternacht heb ik Yetse heel zielig horen hinniken in het weiland Verdrietig ik ben er maar uit gegaan, het was half 3 's nachts, stond ik daar in mijn slaapshirt midden in het weiland Tong uitsteken Waarom hij het deed is mij een raadsel; Yetse hinnikt niet vaak. Ik heb hem maar even getroost en een wortel gegeven Ach gut
Weet je, je geeft het dier menselijke gevoelens mee; ik weet dat het niet altijd even goed is, maar voor mijn eigen gemoedsrust heeft het wel wat Tong uitsteken