Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
donderdag werd ik gebeld dat mijn meisje niet lang meer te leven had ze hadden blijkbaar eerder al naar mijn papa gebeld maar mijn papa had blijkbaar gezegt dat ze haar nog een pijnstiller moesten geven en proberen te rekken tot ik van school kzam dus na school werd ik gebeld door papa hij kwam naar huis we moesten naar nieky afscheid gaan nemen
ik mis haar nog steeds erg veel als ik aan haar denk
Heb ook nooit een echte band met Vivaldi gekregen, ik dacht alleen maar steeds "dat zou Vos nooit doen" als hij eens iets fout deed.
iSaBeLL schreef:ik heb het ook nog steeds heel erg, elke avond als ik op bed lig dan moet ik weer aan haar denken en moet ik huilen en denk ik aan alle leuke dingen maar ook 1 ding zie ik elke keer weer voor me hoe ze overleed.
..
Mijn merrie is 8 jaar geleden overleden en life goes on voor iedereen na een paar weken al, maar ik mis haar nog iedere dag. Ze was nog maar 8 en een heel bijzonder dier, en in die korte tijd dat ik haar mocht hebben, heb ik zoveel van haar geleerd als persoon. Nu lijkt het of iedereen haar vergeten is, en dat doet soms heel veel pijn, maar voor mij leeft ze nog steeds in mijn hart en dat zal ze ook altijd blijven doen.