[IM] leugens .. en uiteindelijk het bezit van een slager

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marcato

Re: leugens .. en uiteindelijk het bezit van een slager

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 14:27

Inderdaad, er klopt iets niet aan het verhaal. Het is mij allemaal een beetje te vaag. Wat ik al eerder schreef, ik denk dat het niet haar eigen paard is geweest, maar een verzorgpaard. Ook aan haar eerdere posts te lezen.

Als je een eigen paard hebt en de huidige stalling gaat weg, zou ik er toch alles voor over hebben om hem ergens anders te stallen i.p.v. te verkopen. En uit haar verhaal blijkt dat het paard is verkocht, omdat alle andere stallingen te duur zouden zijn....

Uiteraard is het dan nog steeds heel vervelend dat het paard is afgemaakt, maar het is een beetje raar dat ze het op deze manier op bokt zet.

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 14:30

ik begrijp er niks meer van. er moeten dan toch andere stallingen te vinden zijn... en als het je verzorgpaard was, tja dan is het aan de eigenaar wat ermee gedaan wordt... ik kan zo niet beoordelen of afmaken de beste optie was, maar goed...

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 22:03

Wow, wat vreselijk.
Hoe grof is die staleigenaar geweest.. Waarom wilt hij/zij hem zo nodig naar de slacht hebben?
Arm beest, arme jullie. Hoe verschrikkelijk moet dat wel niet egweest zijn om te horen dat je pony naar de slach is gegaan.. Verdrietig
Heel erg veel sterkte met het verlies van jullie paardje Ach gut

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 09:37

waarom reageer je niet op onze vragen........

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 11:44

Libiris schreef:
waarom reageer je niet op onze vragen........

Omdat ze nog niet online is geweest sinds ze de laatse keer geantwoord heeft (de 6de dacht ik).

Héél erg banketstaaf voor je! Dat je er zo achter moet komen

Ik ben ook wel benieuwd naar de vragen die boven mij werden verteld.. iig, ik ga niet oordelen tot ik het hele verhaal heb gehoord Lachen

Blue_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 15:43

@marcato het was mn eigen paardje wel.

en we waren eerder wezen kijken bij de stal waar die zou komen te staan, alleen toen we tijd geleden weer daar kwamen kijken bij haar bleek dus dat ze daar niet heen was gegaan maar naar de slager en dat deze 2 eigenaren dus gewoon samen hadden afgesproken dat dit zou gebeuren.

En de verkoop hebben we dan misschien inet helemaal zelf geregelt maar we zijn bij die nieuwe eigenaar langs gegaan en het zag er toen naar uit dat die goed voor hij zou zorgen en dat ze het daar goed zou hebben, hadden nooit verwacht dat dit zo zou gaan.

Een slager koopt een paard voor een goedkope prijs.. klopt.. maar het ging ons niet om wat we ervoor terug kregen, maar om waar ze terecht kwam en dat ze het goed zou hebben!

Achteraf gezien leek dit allemaal zó doorzichtig Huilen maar het is gewoon te laat nu No Cheer

sorry kon niet eerder reageren was niet in Nederland

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 15:53

Wat vreselijk dat dit je overkomen is. Het gaat er bij mij echt niet in dat mensen anderen zo kunnen belazeren. Zeker als het gaat om een dier waar je ziels veel van hebt gehouden, die dan ineens een vreselijk lot tegemoed gaat.
Ondanks dat het al even geleden is wens ik je toch nog sterkte. Ik hoop dat dit nooit meer bij iemand gebeurt en zeker niet bij jou!

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:52

Wat een ontzettende kl*testreek zeg! Heel erg veel sterkte.

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:59

Blue_girl schreef:
@marcato het was mn eigen paardje wel.

en we waren eerder wezen kijken bij de stal waar die zou komen te staan, alleen toen we tijd geleden weer daar kwamen kijken bij haar bleek dus dat ze daar niet heen was gegaan maar naar de slager en dat deze 2 eigenaren dus gewoon samen hadden afgesproken dat dit zou gebeuren.

En de verkoop hebben we dan misschien inet helemaal zelf geregelt maar we zijn bij die nieuwe eigenaar langs gegaan en het zag er toen naar uit dat die goed voor hij zou zorgen en dat ze het daar goed zou hebben, hadden nooit verwacht dat dit zo zou gaan.

Een slager koopt een paard voor een goedkope prijs.. klopt.. maar het ging ons niet om wat we ervoor terug kregen, maar om waar ze terecht kwam en dat ze het goed zou hebben!

Achteraf gezien leek dit allemaal zó doorzichtig Huilen maar het is gewoon te laat nu No Cheer

sorry kon niet eerder reageren was niet in Nederland

@dikgedrukte : dr staat dat je weer was wezen kijken, stond ze er de eerste keer wel dan?
Wel ontzettend triest van je staleigenaar, kan je het niet op hem verhalen (emotionele schade?)

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 21:47

racheltjj:
ze waren wezen kijken hoe de stalling was toen haar paardje er nog niet stond.

heel veel sterkte met het verlies.
zie je maar weer.
niemand is te vertrouwen!!

Blue_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 20:37

gipsyboy schreef:
racheltjj:
ze waren wezen kijken hoe de stalling was toen haar paardje er nog niet stond.

precies

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 20:45

Tjah, als je je eigen paard verkoopt maak je toch zelf de beslissingen? Ik zou nooit iemand anders de verkoop laten regelen...

Ook vind ik het raar toen dat je paard al verkocht was dat je niet vroeger was gaan kijken hoe het met 'm/haar ging.

Neemt niet weg dat dit een heel triestige kwestie is!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 16:27

Lynn_Nikita schreef:
ook schrijft ze dat het paardje zomaar opgehaald was, er was dus geen kans meer om mee te gaan.

idd, maar als mijn paard verkocht word, wil ik er toch echt bij zijn al betaald word, zeker als er een tussenpersoon bij betrokken is. ook wil ik weten door wie ze word gehaald ( ik breng altijd zelf) en waar ze komt te staan. Ik vermoed eerlijk gezegd dat ze gewoon is doorverkocht en die tussenpersoon flink wat geld heeft opgestreken[/quote]

Maar ze was toch wezen kijken bij de 'nieuwe eigenaren' Lachen

Alle reacties, ik snap ze wel, maar het maakt het voor de TS alleen nog maar moeilijker Ach gut

goldenilsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 12:13

Marcato schreef:
Ik hoop niet dit verkeerd wordt opgevat, maar ik heb het idee dat het niet om haar eigen paard ging, maar om haar verzorgpaard.

ja idd.. want want er is verder nix over geld gesproken enzoo

nouja zowizo veel sterkte

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 15:21

Het maakt het niet fijner door haar nu dingen te verwijten, Ik denk dat dit voor hun gewoon de makkelijkste oplossing was, maar helaas niet de juiste.. verschrikkelijk dat je paard om zo'n reden aan zn einde is gekomen

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 15:22

He bah, wat zul jij je zwaar kl*te voelen zeg, wat heb je toch een rotmensen!!! Ik hoop niet dat je je zelf hier de schuld van gaat geven want dan had je het nooit gedaan! Sterkte!

Shanedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 12:51

Hret maakt tog niet uit of het nou verzorg of je eigen paardje is , het blijft erg !!
Doe niet zo dom, kom op man leef is mee met andere.

Succes en sterkte er mee