[IM] Mijn lieve Merrie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SheMellon

Re: Mijn lieve Merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 13:42

Owh jeetje !
Ik wil je vast enorm veel sterkte toewensen voor vanavond ! Ach gut

SpikyBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 13:44

Jeetje Amigootje ik kom er ineens achter dat ik een paar weken terug bij jou op stal ben geweest en je mij toen hebt gevraagd of ik naar de hoeven van je paard wilde kijken.. Ik schrik me rot! Ik heb je net (voor ik het doorhad) ook een PBtje gestuurd.
Als ik je topics doorlees merk ik dat je er echt vreselijk veel aan gedaan hebt, ze heeft bij jou echt een kans gekregen. Ik weet hoe moeilijk het is om een paard te laten gaan, het is een hele zware last die op je schouders komt. Ik heb veel respect voor je keuze, je bespaart dit paard veel ellende, medicijnen en pijn.
Heel veel sterkte vanavond meis en als je wil uithuilen of schelden; mijn PB staat open.

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 22:46

Ze is er niet meer... Verdrietig Verdrietig

Het was ontzendend moeilijk om haar te laten gaan, ben er kapot van...

Ondanks dat ik weet dat het het beste voor haar is, en dat ze nu geen pijn meer heeft...

Het is heel 'mooi' gegaan,voor zover zoiets mooi kan zijn Verdrietig

Het zonnetje scheen, en ze liep lekker in de paddok bij de DA, ze at wat grasje's, en kreeg nog appels en wortels van ons... ( de oude eigenaar was mee )

Ze is heel vredig gegaan, ze leek er zelf ook vrede mee te hebben,
Ik ben bij haar gebleven tot het allerlaaste moment, ik heb haar hopelijk kunnen steunen, hopend dat ze het fijn vond dat ik er bij was...

Ze heeft niet gevochten tegen haar dood...

Het zonnetje scheen, er zongen vogeltje's, en op het moment dat ze haar laaste adem uit blies vloog er een vlinder voorbij... Verdrietig

Nog een hele tijd bij 'haar' gezeten, terwijl het eigelijk Jacky niet meer was, toen haar geest haar lichaam verliet was het Jacky eigelijk niet meer...

We hebben haar achter gelaten bij de DA, ik heb nog een moment alleen bij haar gezeten, en ben toen weggegaan... afscheid nemen kon ik niet, ik had er anders nu nog gezeten... ik moest gewoon van mezelf weg... ik sloot de bak, en liep het pad af, op dat moment hoorde ik in de verte Kerk klokken luiden... was heel raar gehoor, maar opzich ook weer 'mooi'

Ik ben er helemaal kapot van, weet niet meer wat ik moet doen, en wat ik wil zeggen, ik weet wel dat ik haar vreselijk mis, maar wel dat dit het aller beste voor haar is...

Ze is nu voor altijd vrij, vrij zonder pijn...

Ze zal altijd 'bij' me blijven...

Vandaag was ze 5 maanden en 5 dagen van mij, en dat op 5 september...

Anoniem333

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 12:26

ik weet ook niet wat ik erover moet zeggen, maar wou je vandaag, al is het via internet, toch ook even een dikke knuffel geven! Vriendjes zijn?

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 19:16

Krijg kippevel van je verhaal Danielle. Ontzettend moeilijk meid Ach gut Vergeet niet, je komt elkaar ooit weer tegen! Sterkte..

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:54

wat een verhaal...
jammer dat jullie maar zo kort van elkaar hebben mogen genieten, heel veel sterkte komende tijd en het was de beste keuze voor Jacky.. Ach gut

_Remona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 16:21

Hey daan ,
Super veel sterkte. Ach gut
Het is heel moeilijk maar ik denk zo beter voor jacky.

xx Remona

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 19:04

Dankjullie wel !!

Jullie berichtje's doen me echt goed Ach gut

Het is zo moeilijk... heb mooie foto's laten afdrukken van haar, en die ben ik nu aan het ophangen met me vader... Verdrietig

Weet zeker dat dit het best voor haar is geweest, anders was het ook niet zo 'mooi' gegaan...

Ik ben gister even op stal geweest, veel te moeilijk nog... kan alleen nog maar aan haar denken...de hele dag door Verdrietig

Die lege box... ik heb gisteren haar zweet deken mee genomen ( die eigelijk nog helemaal nieuw is, ze heeft hem iets van 10 keer gedragen..)

Die ligt op me kussen in bed Bloos Zo is ze toch een beetje 'tastbaar' bij me, want in me hart zit ze voorgoed...

Anoniem333

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:59

hey meisje... ik wou dat er iets was dat ik kon doen om je pijn een beetje weg te nemen.. maar helaas, dat zal wel niet gaan.. het verdriet zal moeten slijten denk ik.
hangen je foto's mooi?
daan, ik wou dat ik er wat meer voor je kon zijn op het moment, balen dat ik het zo onwijs druk heb nu... Boos!