Ze is er niet meer...
Het was ontzendend moeilijk om haar te laten gaan, ben er kapot van...
Ondanks dat ik weet dat het het beste voor haar is, en dat ze nu geen pijn meer heeft...
Het is heel 'mooi' gegaan,voor zover zoiets mooi kan zijn
Het zonnetje scheen, en ze liep lekker in de paddok bij de DA, ze at wat grasje's, en kreeg nog appels en wortels van ons... ( de oude eigenaar was mee )
Ze is heel vredig gegaan, ze leek er zelf ook vrede mee te hebben,
Ik ben bij haar gebleven tot het allerlaaste moment, ik heb haar hopelijk kunnen steunen, hopend dat ze het fijn vond dat ik er bij was...
Ze heeft niet gevochten tegen haar dood...
Het zonnetje scheen, er zongen vogeltje's, en op het moment dat ze haar laaste adem uit blies vloog er een vlinder voorbij...
Nog een hele tijd bij 'haar' gezeten, terwijl het eigelijk Jacky niet meer was, toen haar geest haar lichaam verliet was het Jacky eigelijk niet meer...
We hebben haar achter gelaten bij de DA, ik heb nog een moment alleen bij haar gezeten, en ben toen weggegaan... afscheid nemen kon ik niet, ik had er anders nu nog gezeten... ik moest gewoon van mezelf weg... ik sloot de bak, en liep het pad af, op dat moment hoorde ik in de verte Kerk klokken luiden... was heel raar gehoor, maar opzich ook weer 'mooi'
Ik ben er helemaal kapot van, weet niet meer wat ik moet doen, en wat ik wil zeggen, ik weet wel dat ik haar vreselijk mis, maar wel dat dit het aller beste voor haar is...
Ze is nu voor altijd vrij, vrij zonder pijn...
Ze zal altijd 'bij' me blijven...
Vandaag was ze 5 maanden en 5 dagen van mij, en dat op 5 september...