[IM] hebben jullie dit ook ? je overleden paardje is de beste ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sophie2

Re: hebben jullie dit ook ? je overleden paardje is de beste

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 12:17

Dit had ik ook heeeeeeeel erg! Mijn fjordje was echt ALLES voor me.. Super lief enz. en leek helemaal perfect voor mij. Altijd braaf. Toen kreeg ik een bijna 3 jarige haflinger, helemaal zelf doorgereden enz. En dat was zoooooo anders! Dus ja, ik heb het ook.. Ik dacht altijd.. Pff, was hij maar zo als m'n fjordje.. Gelukkig is dit na een jaar weggegaan en ben ik SUPER blij met mijn binkie Haha!

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 10:47

Ja hoor. Vos blijft altijd de beste. Vivaldi had de pech dat hij eigenlijk te snel na Vos kwam en ik eigenlijk ook een soort Vos de tweede zocht wat hij natuurlijk nooit kon zijn. Het is natuurlijk ook zo dat je de goede dingen onthoud en de slechte dingen vergeet. Ik weet nog steeds hoe het voelde als Vos een perfecte wissel sprong, maar soms kon ik hem ook wel achter het behang plakken en dat vergeet je toch iets makkelijker Haha! Nouja op een gegeven moment loop ik hopelijk vanzelf tegen een heel ander paard aan dat ook heel speciaal is. Maar tot die tijd kan er niemand aan Vos tippen.

Bruuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 16:08

ja dat heb ik ooke,
mijn bruuntje is vorige week woensdag over leden.
en elke pony/paard die ik nu tegen kom vergelijk ik met hem...
ik heb nou ook zo iets van ja k hoef geen pony meer want bruno was me alles enz...
en niemand kan hem vervangen...
missschien komt het nog goed...
en anders hou k niet van paarden maar allen van bruno denk ik dan....

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 17:43

Ik denk dat iedereen dat wel heeft in het begin, maar hoe het ook wendt of keert, je vorige paardje is er niet meer en je zult verder moeten. Ik weet zeker dat als je eenmaal een band hebt opgebouwd met je nieuwe paard je hier ook helemaal gek mee bent. En misschien merk je dat pas wel als dit paard er ook niet meer is. Je vorige paardje was misschien heel speciaal en je zult hem/haar nooit vergeten. Maar met je huidige paard kun je misschien wel net zo veel lol hebben.. Lachen

elexis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 14:42

Ik heb het in het begin ook gehad.. En ook nu ik mijn nieuwe fjord (Wada) net zo lang heb als ik die oude (Thornado) heb gehad, denk ik nog wel eens dat die vorige beter was... maar ik weet nu ook dat Wada ook dingen heeft waarin ze WEL beter is dan Thornado...

Je eerste paardje is en blijft altijd bijzonder... maar probeer te bedenken dat je je nieuwe paardje nog maar half zo lang hebt als dat je je oude paard hebt gehad.

en zoals al eerder gezecht... ieder paard is anders, ze hebben allemaal goeie en minder goeide dingen

nog succes in ieder geval

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 15:07

Ik heb het nog niet meegemaakt, maar ik ben er wel bang voor. Ik heb voor mezelf een tijdje geleden ook stiekem besloten om er gewoon mee te stoppen als mijn paardje er niet meer is.