Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xjudithx schreef:Heftige verhalen allemaal...
Maar met dit topic bedoel ik vooral verhalen zoals die van Horsewisper, Nicole288 en iSaBeLL. Ik ben benieuwd hoe paarden natuurlijk gestorven zijn, op wat voor manier. Niet dat ik andere verhalen niet wil horen, maar daar heb ik dit topic niet voor bedoeld.
Sterkte allemaal met het verlies van jullie paarden.
iSaBeLL schreef:idd. ik vond het echt super erg dat ik er op zat en dat ze dan opeens dood neer viel nou dat was verschrikkelijk en wens ik echt geen ennkele paarden liefhebber . maar volgens mij is dat nog niet zo veel gebeurt .
FuRyoMaRLoeS schreef:Mijn paardje is overleden na een hartaanval op het strand...
Destiny22 schreef:iSaBeLL schreef:idd. ik vond het echt super erg dat ik er op zat en dat ze dan opeens dood neer viel nou dat was verschrikkelijk en wens ik echt geen ennkele paarden liefhebber . maar volgens mij is dat nog niet zo veel gebeurt .
Nee Isabell volgens mij ook niet nog nooit gehoord in iedergeval….. je zal wel heel erg geschrokken zijn denk dat je het de eerste paar seconde niet eens beseft wat er gebeurd!
En judith Sorry…. Maar ik bedoelde ermee te zeggen dat je paard een leidingsweg ziet afgaan ook niks voor beide is. ik denk persoonlijk dat ik het liever zou hebben dat ze in 1 keer dood in haar stal of wei ligt. Want je beestje pijn zien hebben is het ergste wat er is!!
Groetjes Annemiek
Destiny22 schreef:Ja 14 is inderdaad een moeilijk leeftijd en helemaal als je zoiets meemaakt is het moeilijk om het een plekje te geven.
Maar denk aan de mooie tijden en wat je allemaal voor leuke dingen met haar gedaan hebt.
En vind het ook goed van je dat je er hier over praat ik denk dat, dat ook erg helpt!?
xjudithx schreef:Het spijt me, maar ik wil nog wel even wijzen op de bedoeling van dit topic:xjudithx schreef:Heftige verhalen allemaal...
Maar met dit topic bedoel ik vooral verhalen zoals die van Horsewisper, Nicole288 en iSaBeLL. Ik ben benieuwd hoe paarden natuurlijk gestorven zijn, op wat voor manier. Niet dat ik andere verhalen niet wil horen, maar daar heb ik dit topic niet voor bedoeld.
Sterkte allemaal met het verlies van jullie paarden.