Er is trouwens nog wel is iets wat me aan allerlei dingen doet denken, maar dat zijn de materiele dingen.. Ik was een maand na haar dood jarig en vriendinnen van de manege hadden gevraagd wat ik wilde hebben... Ik wist het totaal niet.. Na haar dood wist ik het ineens, ik wilde een tekening van Olymp hebben en die hangt nu aan mijn muur.. En die verhuisd ook gewoon mee.. Kan iemand hoog of laag springen.. Ik weet zelfs als ik op mezelf ga wonen waar ik hem wil hebben hangen.. Maar die tekening komt ergens te hangen in het huis
(ben erg kieskeurig, heb nog 2 tekeningen van 2 andere paarden die me erg dierbaar zijn en die ook ergens in het huis komen te hangen)
Verder kreeg ik in dat jaar ook op mijn verjaardag een armbandje van mn nichtje.. En wat stond daar op : Olympia.. Zo'n klein iets en het betekende zoveel voor me.. En nu nog steeds.. Dat armbandje zit al 2,5 jaar om mn pols

Ook heb ik in hetzelfde jaar voor haar dood een kettinkje met hangertje met Olymp dr naam gekregen van iemand voor het slagen van mijn examens.. En betekent dus ook erg veel.. En die hangt ook nog steeds om mijn nek..