Als (voornamelijk) stille meelezer van je topic over de dracht van Zilver en Minthe al gelezen over wat er was gebeurd. Woorden schieten tekort, ook hier weer.
Maar wens je veel sterkte toe.
Goof
Geplaatst: Gisteren, 20:01
Thami schreef:
Heel Bokt huilt met je mee, Zilver is zo’n iconische merrie.
Ik ken heel Zilver niet, maar de tranen staan in mijn ogen na het lezen van dit verhaal. Afschuwelijk, heel veel sterkte.
_Carien
Geplaatst: Gisteren, 20:02
Oh nee, DE zilver! Je hartenpaard, wat vreselijk en dan ook nog met zo’n verloop. Enorm veel sterkte, maar hier zijn eigenlijk geen woorden aan te verbinden…
Skessa_
Geplaatst: Gisteren, 20:04
Wat een vreselijk verhaal. Heel veel sterkte de komende tijd
Lys_PPA
Geplaatst: Gisteren, 20:04
Tranen in mijn ogen... nogmaals sterkte!
Temeraire
Geplaatst: Gisteren, 20:07
Heel veel sterkte Zilver was een bijzonder paard. Wat naar dat het zo moest eindigen.
Er komt veel op je af nu, hopelijk kan je uiteindelijk ruimte ervoor maken om dit te verwerken
EngeltjeS
Geplaatst: Gisteren, 20:08
Wow wat een verhaal... wat een liefde lees ik in al jouw woorden en jullie speciale momenten. Ongelofelijk hoe jullie gisteren hebben gevochten samen.
Ik heb er geen woorden voor maar wil je onwijs veel sterkte wensen. Vanavond kijk ik naar de sterren en de zilverste... dat is jouw mooie Zilver!
_nathalia_
Geplaatst: Gisteren, 20:10
Heel mooi eerbetoon aan jouw prachtige Zilver, wat een merrie. Heel veel sterkte
Rose94
Geplaatst: Gisteren, 20:12
Oh nee toch…Jullie topics waren een genot om naar te kijken. Wat een fantastisch paard was het. Ze zal gemist worden. Sterkte gewenst.
BarbaravdW
Geplaatst: Gisteren, 20:14
Ik had het gelezen in het dracht topic. Sloeg er stil van, tranen over mn wangen. En nu dit IM topic, weer tranen. Wat een ontzettend mooi eerbetoon aan een prachtige merrie. Heel veel sterkte met het verlies, en tegelijk ook heel veel plezier en genieten van de prachtige veulentjes en je eigen aankomende kindje.
Altijd in stilte genoten van jullie topics wat een wereld paard was ze, niks was te gek alles konden jullie aan. Jullie waren altijd zo mooi samen, haar lieve blik en dan dit laatste mooie eerbetoon.
Woorden schieten te kort, heel heel veel sterkte
ruitje
Geplaatst: Gisteren, 20:18
Heel veel sterkte.
Een Bokker heeft ooit eens tegen mij gezegd in de volgende strekking: Paarden hebben als taak op aarde om veel anderen te raken, om in veel harten te zitten.
Sommige paarden hebben zoveel betekend, dat hun taak er eerder opzit. Dat voelt heel oneerlijk, maar probeer te kijken naar hoeveel ze voor jou en voor andere mensen en paarden betekend heeft en hoe veel ze gegeven heeft in haar leven. Misschien lukt het dan ooit om het een plekje te geven, in de wetenschap dat ze haar taak meer dan dubbel had gedaan heeft
Want als ik dit zo lees, heeft Zilver zoveel mensen geraakt, wat onwijs bijzonder.
Ik heb het hele verhaal van haar zwangerschap en haar dood meegekregen... Maar ik wist niet dat jullie dit allemaal gedaan hebben. Die film- en sfeerfoto's wow... Dank je, dat je dit nu al met ons wilt delen.
Essie73
Hoofdmoderator
Geplaatst: Gisteren, 20:21
Oh Kabayo, een vreselijk bericht. Jouw lieve Zilver. Wat heeft ze hard moeten knokken... Wel fijn om te lezen dat haar veulen het goed maakt. Het is een schale troost maar hopelijk toch een klein lichtpuntje in deze verdrietige tijd.
Nb De regel van max 15 foto's is vervallen.
Hennos
Geplaatst: Gisteren, 20:22
Geen woorden voor echt verschrikkelijk. Heel veel sterkte ❤️
"How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard." — Winnie the Pooh
En rust zacht lieve Zilver, wat was je een bijzonder en veelzijdig paard
stitchlover
Geplaatst: Gisteren, 20:45
Ik volg jouw avonturen al jaren (stilletjes) met veel plezier. Dat het verhaal met jouw trots zilver zo abrupt heeft moeten aflopen, dat is niet te bevatten zo oneerlijk.
Woorden schieten verder te kort, ik wil je ongelooflijk veel sterkte wensen
Haarbal
Geplaatst: Gisteren, 20:45
Jemig wat een afschuwelijk verhaal! Heel heel veel sterkte gewenst!
Nouvel
Geplaatst: Gisteren, 20:46
Afschuwelijk en niet te bevatten, heel erg veel sterkte