Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wat heeft hij geluk gehad om zn laatste jaren bij jou te zijn geweest. Iemand die m wilde leren begrijpen en er voor hem te zijn...tot het laatst aan toe. Heel veel sterkte
Jij nogmaals enorm veel sterkte met dit grote verlies

DJZ schreef:Dank jullie wel. Het ging de laatste dagen best wel hard. Het licht was uit zijn ogen, hij was op...
Weken aan twijfel zijn er voorbij gegaan, dit keer gaf hij duidelijk aan dat het klaar was. Ik heb hem zijn rust kunnen geven in het leven en aan het eind. Meer kon ik niet doen
.
DJZ schreef:Dank jullie wel. Het ging de laatste dagen best wel hard. Het licht was uit zijn ogen, hij was op...
Weken aan twijfel zijn er voorbij gegaan, dit keer gaf hij duidelijk aan dat het klaar was. Ik heb hem zijn rust kunnen geven in het leven en aan het eind. Meer kon ik niet doen
Helaas is de rest out of control.