Whisky, onze tijd samen was veel te kort.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tijn8

Re: Whisky, onze tijd samen was veel te kort.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 11:14

heel veel sterkte!
het is idd mooi om te zien hoe de achterblijver afscheid neemt, fijn dat jullie nog mooie foto's van hem hebben en goed afscheid hebben kunnen nemen.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 14:01

SusanH schreef:
Hij is maar 7 jaar geworden.

Wat sneu..veel te jong. |(

oji

Re: Whisky, onze tijd samen was veel te kort.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 14:11

Wat verdrietig, zo jong! Heel erg veel sterkte!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-25 14:16

Het klinkt heel vreemd misschien. Maar gisteren was ik vooral heel bedrukt en verdrietig, nu voel ik vooral opluchting en natuurlijk ook verdriet. Hij was de laatste week niet meer zijn eigen vrolijke zelf. En dat vreet aan je. De opluchting is vooral omdat ik weet, hij heeft geen pijn meer.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 14:20

Elisa2 schreef:
Dat is wel heel sneu..straalbeen ziet er inderdaad heel slecht uit. Hoe oud is hij uiteindelijk geworden? Heel veel sterkte met dit verlies. :knuffel:

Wat erg voor jullie ts. Dat verwacht je niet als je een jonge pony koopt. :knuffel: . Even om te leren voor mij: ik zie op die foto niet wat er is. @Elisa dus wel. Er staat een pijltje op maar waar verwijst die dan naar want ik zie geen verschil met de foto van de andere hoef eigenlijk.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-25 15:29

Dat pijltje is gewoon de cursor. Weet je het straalbeen te vinden? Dat is bij de rechterhoef gekarteld in plaats van mooi vlak. En in dat straalbeen zitten bolletjes dat zijn cystes.