Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:Heel veel sterkte.
Er zijn hier echt grove fouten gemaakt en jij en ook je dier zijn hier echt de dupe van geworden.
Wat ik me afvraag, de sedatie, ketamine en medazolam zijn in principe geen middelen waar een dier of mens van dood gaat. Waarom kon je het toen niet meer afbreken? Je kunt inderdaad alleen wachten totdat de stof uitgewerkt raakt, maar an sich zijn deze middelen niet dodelijk.
Als er T61 gespoten is terwijl het dier nog bij bewustzijn was en dus aan het vechten was, dan heeft het helaas echt wel meegekregen wat er gebeurd is. Dat vind ik een zeer kwalijke zaak. Ik hoop voor je dat dat niet gebeurd is.
Ik heb zelf gelukkig nooit de keuze hoeven maken, maar dit is echt niet hoe het hoort te gaan.
Annet73 schreef:germie schreef:Heel veel sterkte.
Er zijn hier echt grove fouten gemaakt en jij en ook je dier zijn hier echt de dupe van geworden.
Wat ik me afvraag, de sedatie, ketamine en medazolam zijn in principe geen middelen waar een dier of mens van dood gaat. Waarom kon je het toen niet meer afbreken? Je kunt inderdaad alleen wachten totdat de stof uitgewerkt raakt, maar an sich zijn deze middelen niet dodelijk.
Als er T61 gespoten is terwijl het dier nog bij bewustzijn was en dus aan het vechten was, dan heeft het helaas echt wel meegekregen wat er gebeurd is. Dat vind ik een zeer kwalijke zaak. Ik hoop voor je dat dat niet gebeurd is.
Ik heb zelf gelukkig nooit de keuze hoeven maken, maar dit is echt niet hoe het hoort te gaan.
Pffff ik vind dit een behoorlijk pittig bericht. Is het echt nodig om TS verwijten te maken?
Ik zou werkelijk niet weten wat en wanneer er precies wat gespoten wordt. Heb ook geen 6 jaar gestudeerd om veearts te worden.
Daarnaast ben je al vol emotie en extra als het niet loopt volgens protocol helemaal. Je bent op zo’n moment totaal overgeleverd aan desbetreffende arts.
Nogmaals TS verwijt jezelf niets.
germie schreef:Annet73 schreef:
Pffff ik vind dit een behoorlijk pittig bericht. Is het echt nodig om TS verwijten te maken?
Ik zou werkelijk niet weten wat en wanneer er precies wat gespoten wordt. Heb ook geen 6 jaar gestudeerd om veearts te worden.
Daarnaast ben je al vol emotie en extra als het niet loopt volgens protocol helemaal. Je bent op zo’n moment totaal overgeleverd aan desbetreffende arts.
Nogmaals TS verwijt jezelf niets.
Ik verwijt de ts ook niets, ik begin ook met 'heel veel sterkte'. Maar er wordt ook gevraagd naar of het dier echt niets meegekregen heeft. En ik ben dus bang van wel.
En dat is dan heel erg sneu. TS wil het beste, en dan gebeurt er dit. Kan de TS niets aan doen, maar het is niet zoals het zou horen te gaan.
germie schreef:Heel veel sterkte.
troi schreef:Hey TS, bel je da en vraag om een afrondend gesprek. Ik gok zomaar dat die het minstens zo poedersuiker vind als jij en graag je vragen wil beantwoorden. Anders blijf je hangen in de 'misschien' en 'had ik maar'. Daar wordt niks beter van.
Ook, overweeg om dit topic te laten sluiten. Het doet alleen maar meer pijn bij elke reactie. Zeker van degenen die er niet bij waren maar 'zeker weten dat er grove fouten gemaakt zijn'. Ik heb sowieso al moeite met bakrandridders en al helemaal bij zoiets pijnlijks!
Lucia88 schreef:Met n paard niet zulke heftige reacties; helaas n konijn gehad die met heel hard gillen t leven liet na een flinke verdoving eerst: afschuwelijk maar waarschijnlijk reactie op t middel toen en niet meer bij bewustzijn.
Koper schreef:Kunnen we alsjeblieft ophouden over de berichten van germie? Dat helpt echt niet