Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nadir schreef:Wat een bijzondere band hadden jullie, dat blijft voor altijd![]()
Je hebt een hele moedige en moeilijke beslissing genomen, in zijn belang. Sterkt met het vinden van een nieuwe weg met Fuego niet in de wei maar in je hart.
BarbaLala schreef:Je hebt hem een waardig eerbetoon gegeven met dit topic.
De prachtige foto's omlijsten jullie verhaal perfect.
Ontzettend veel sterkte met hem fysiek moeten missen, maar weet; Hij is in alles om je heen..
LWDaisy schreef:Mijn hartje doet hier pijn van.. Hier is het nu anderhalf jaar geleden dat ik mijn beste vriendinnetje verloor. Zij was altijd mijn betere helft, en mijn hart en ziel zijn sindsdien nooit meer hetzelfde geweest.
Ik wens je heel veel sterkte, moed en liefde toe.
Het team waar je deel van uitmaakte, maakte dat je dé beslissing hebt kunnen nemen. Houden van is ook kunnen los laten. Ik heb altijd diep respect voor mensen die wéten wanneer het zo ver is. Dat is volgens mij het ultieme bewijs van die zeldzame connectie, die onvoorwaardelijke liefde.
Het is moeilijk om verder te gaan zonder je teamgenoot. Maar wat hebben we veel om dankbaar voor te zijn.. De herinneringen zullen voor altijd verder leven, en daardoor leven zij ook altijd verder in ons. Goud hebben en dat verliezen, doet pijn. Maar: we mochten deel zijn van het mooiste team dat er bestaat, en dat maakt ons een mooier en beter mens.
Ik wens je veel sterkte toe met je waanzinnig grote verlies.
Dikke knuffel, je hebt het goed gedaan.
Earth schreef:Fuego, mijn favoriete boktpaard... Wat een verdriet. Wat jullie voor band hadden was echt heel bijzonder. Ik heb jullie reis helemaal gevolgd, zelfs toen je ermee wilde stoppen. Zo knap dat je door bent gegaan.
Dag lieve knappe dappere Fuego.
horsii schreef:Prachtige fotos van een prachtig paard.
Jullie liefde voor elkaar spat van de foto's af.
Heel erg veel sterkte.
Jessix schreef:Ik heb het altijd zo’n mooi paard gevonden en jullie samen zo’n mooie combinatie. Heel verdrietig dat jullie afscheid hebben moeten nemen. Veel sterkte, het zal een enorm gemis zijn.
pluisje88 schreef:Ik ben intens geroerd door je verhaal. Bijzonder he hoe ze in staat zijn hun eigen moment te kiezen, en dat ook nog eens aan ons kunnen uitleggen. Wat dapper van je dat je daarna durfde te luisteren terwijl je hart schreeuw dat het dit helemaal niet wil.
Heel veel sterkte met het verlies van dit bijzondere paard. Het verdriet zal verstikkend voelen maar op een dag zul je het gevoel krijgen dat alles precies zo is gegaan als dat het moet zijn, en kun je met intense dankbaarheid terugkijken op de magische tijd die jullie samen mochten beleven. Tot die tijd.. dikke knuffel