[IM] Mijn allermooiste zon is nu de allermooiste ster

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

boemel

Re: Mijn allermooiste zon is nu de allermooiste ster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 11:11

Wat een prachtig paard en hoe mooi hoe jullie elkaar gevonden hebben.
Heel veel sterkte toegewenst!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 11:55

Wat een bijzondere band hadden jullie, dat blijft voor altijd <3
Je hebt een hele moedige en moeilijke beslissing genomen, in zijn belang. Sterkt met het vinden van een nieuwe weg met Fuego niet in de wei maar in je hart.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 12:09

Je hebt hem een waardig eerbetoon gegeven met dit topic.
De prachtige foto's omlijsten jullie verhaal perfect.

Ontzettend veel sterkte met hem fysiek moeten missen, maar weet; Hij is in alles om je heen..

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 12:48

Heel erg veel sterkte :knuffel:

naranja1
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 13:13

Heel mooi geschreven. En sterkte <3

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 13:31

Je hebt jullie band nog eens zo mooi beschreven! <3 prachtig topic om afscheid van hem te nemen.
En wat een prachtige foto's heb je om hem mee te herinneren.

Héél veel sterkte met het verlies!

Aife

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 14:05

Pfoe heftig, |( Heel veel sterkte!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 14:37

Mijn hartje doet hier pijn van.. Hier is het nu anderhalf jaar geleden dat ik mijn beste vriendinnetje verloor. Zij was altijd mijn betere helft, en mijn hart en ziel zijn sindsdien nooit meer hetzelfde geweest.

Ik wens je heel veel sterkte, moed en liefde toe.
Het team waar je deel van uitmaakte, maakte dat je dé beslissing hebt kunnen nemen. Houden van is ook kunnen los laten. Ik heb altijd diep respect voor mensen die wéten wanneer het zo ver is. Dat is volgens mij het ultieme bewijs van die zeldzame connectie, die onvoorwaardelijke liefde.

Het is moeilijk om verder te gaan zonder je teamgenoot. Maar wat hebben we veel om dankbaar voor te zijn.. De herinneringen zullen voor altijd verder leven, en daardoor leven zij ook altijd verder in ons. Goud hebben en dat verliezen, doet pijn. Maar: we mochten deel zijn van het mooiste team dat er bestaat, en dat maakt ons een mooier en beter mens.

Ik wens je veel sterkte toe met je waanzinnig grote verlies.
Dikke knuffel, je hebt het goed gedaan.

Suusje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 14:40

Wat een bijzonder paard, heel speciaal wat jullie samen hadden. Heel veel sterkte :knuffel:

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 14:42

Fuego, mijn favoriete boktpaard... Wat een verdriet. Wat jullie voor band hadden was echt heel bijzonder. Ik heb jullie reis helemaal gevolgd, zelfs toen je ermee wilde stoppen. Zo knap dat je door bent gegaan.

Dag lieve knappe dappere Fuego. <3

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 14:50

Wat heb je het treffend geschreven....

heel veel sterkte :knuffel:

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 16:31

Wat een prachtig eerbetoon voor je grote vriend.
Heel veel sterkte :(:)

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 16:40

Ach was het nu dan toch tijd voor jouw prachtige Fuego? Ik snap heel goed dat het toch nog plotseling was voor je met hoe het de laatste tijd leek te gaan. Knap dat je het zo hebt kunnen beslissen en dat hij het toch ook zo duidelijk aangaf.

Wat een gemis. Jullie waren zo’n geweldig mooi stel samen.

Heel, heel, heel veel sterkte met dit verdriet. :knuffel:

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 16:47

Prachtige fotos van een prachtig paard.
Jullie liefde voor elkaar spat van de foto's af.
Heel erg veel sterkte.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 17:24

Ik heb het altijd zo’n mooi paard gevonden en jullie samen zo’n mooie combinatie. Heel verdrietig dat jullie afscheid hebben moeten nemen. Veel sterkte, het zal een enorm gemis zijn.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 17:41

Ik ken zijn verhaal niet, maar bekeek je fototopics altijd omdat ik hem de mooiste van bokt vond <3
Heel veel sterkte.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 17:47

Sterkte dekt de lading niet, een van de mooiste paarden is vertrokken.

ChristaMoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 18:06

heel veel sterkte. Wat mooi dat jullie band zo sterk was, dat hij je kon laten weten dat het goed was. Maar wat zal het een leegte zijn.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 19:25

Kippenvel overal... wat spat de liefde uit je tekst. De liefde, tijd, rust, ruimte die je aan je knappe paard maar ook aan jezelf hebt gegeven. Hoe mooi is het om te zien hoe jullie naar elkaar toe zijn gegroeid.
Jouw Spaanse droom... Jouw Spaanse liefde.

Prachtig verwoord meid.
Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit grote verlies...

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 19:40

Ik bekeek jullie topics altijd met plezier. Veel sterkte.

Duran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 21:52

Wat mooi geschreven. Zo vol liefde voor elkaar. En van daar uit deze moeilijke beslissing. Fuego zit in je hart…voor altijd.
Sterkte met dit verlies!

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 22:52

Slik, ik ben er even niet goed van. Ik kende een stuk van jullie verhaal, de moeilijke start, … maar niet dat hij ziek was. Wat vreselijk erg !! Ik wens je veel sterkte!

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 01:10

Ik ben intens geroerd door je verhaal. Bijzonder he hoe ze in staat zijn hun eigen moment te kiezen, en dat ook nog eens aan ons kunnen uitleggen. Wat dapper van je dat je daarna durfde te luisteren terwijl je hart schreeuw dat het dit helemaal niet wil.

Heel veel sterkte met het verlies van dit bijzondere paard. Het verdriet zal verstikkend voelen maar op een dag zul je het gevoel krijgen dat alles precies zo is gegaan als dat het moet zijn, en kun je met intense dankbaarheid terugkijken op de magische tijd die jullie samen mochten beleven. Tot die tijd.. dikke knuffel ;(

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 06:00

Afbeelding

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-24 07:32

Hoe mooi om te lezen dat Fuego zelfs op heel veel bokkers een indruk achter heeft gelaten. Ik wist al dat hij speciaal was, maar hoe mooi is het om dit weer bevestigd te krijgen dat zelfs jullie dat hebben gezien <3 Ook mooi hoe jullie het zien aan de foto's wat voor band wij hadden, wij waren echt éen samen. Dankjewel allemaal voor jullie medeleven <3

Nadir schreef:
Wat een bijzondere band hadden jullie, dat blijft voor altijd <3
Je hebt een hele moedige en moeilijke beslissing genomen, in zijn belang. Sterkt met het vinden van een nieuwe weg met Fuego niet in de wei maar in je hart.

Uit liefde voor Fuego heb ik de beslissing genomen, zonder die band en liefde had ik het nooit gekund.
Dankjewel, het zal nooit meer hetzelfde worden maar ik weet dat hij bij mij is.

BarbaLala schreef:
Je hebt hem een waardig eerbetoon gegeven met dit topic.
De prachtige foto's omlijsten jullie verhaal perfect.

Ontzettend veel sterkte met hem fysiek moeten missen, maar weet; Hij is in alles om je heen..

Dat weet ik, ik voel hem, zoals ik hem altijd al voelde, hij laat weten dat hij er nog altijd is ♥

LWDaisy schreef:
Mijn hartje doet hier pijn van.. Hier is het nu anderhalf jaar geleden dat ik mijn beste vriendinnetje verloor. Zij was altijd mijn betere helft, en mijn hart en ziel zijn sindsdien nooit meer hetzelfde geweest.

Ik wens je heel veel sterkte, moed en liefde toe.
Het team waar je deel van uitmaakte, maakte dat je dé beslissing hebt kunnen nemen. Houden van is ook kunnen los laten. Ik heb altijd diep respect voor mensen die wéten wanneer het zo ver is. Dat is volgens mij het ultieme bewijs van die zeldzame connectie, die onvoorwaardelijke liefde.

Het is moeilijk om verder te gaan zonder je teamgenoot. Maar wat hebben we veel om dankbaar voor te zijn.. De herinneringen zullen voor altijd verder leven, en daardoor leven zij ook altijd verder in ons. Goud hebben en dat verliezen, doet pijn. Maar: we mochten deel zijn van het mooiste team dat er bestaat, en dat maakt ons een mooier en beter mens.

Ik wens je veel sterkte toe met je waanzinnig grote verlies.
Dikke knuffel, je hebt het goed gedaan.

Wat heb jij dit ongelofelijk mooi omschreven, precies treffend zoals het voor mij ook voelt.
Houden van betekend inderdaad ook kunnen loslaten als de ander daar om vraagt, hoe moeilijk ook, alleen de liefde tussen ons heeft mij die keuze kunnen laten maken.
Hij maakt mij ook oprecht een beter mens, ik heb zoveel van hem geleerd over mijzelf, dat heeft nooit een mens mij kunnen leren.

Earth schreef:
Fuego, mijn favoriete boktpaard... Wat een verdriet. Wat jullie voor band hadden was echt heel bijzonder. Ik heb jullie reis helemaal gevolgd, zelfs toen je ermee wilde stoppen. Zo knap dat je door bent gegaan.

Dag lieve knappe dappere Fuego. <3

Bij Fuego bestond geen toeval, het heeft zo moeten zijn, ik moest mijzelf tegenkomen om samen door te kunnen gaan. Dat maakt hem ook zo speciaal maar het gemis ook enorm groot ;(

horsii schreef:
Prachtige fotos van een prachtig paard.
Jullie liefde voor elkaar spat van de foto's af.
Heel erg veel sterkte.

Jessix schreef:
Ik heb het altijd zo’n mooi paard gevonden en jullie samen zo’n mooie combinatie. Heel verdrietig dat jullie afscheid hebben moeten nemen. Veel sterkte, het zal een enorm gemis zijn.

Zo mooi dat ook jullie de liefde tussen ons kunnen zien op de foto's en kunnen zien hoe sterk onze band was. Zoals Fuego was, zo is er maar een ♥

pluisje88 schreef:
Ik ben intens geroerd door je verhaal. Bijzonder he hoe ze in staat zijn hun eigen moment te kiezen, en dat ook nog eens aan ons kunnen uitleggen. Wat dapper van je dat je daarna durfde te luisteren terwijl je hart schreeuw dat het dit helemaal niet wil.

Heel veel sterkte met het verlies van dit bijzondere paard. Het verdriet zal verstikkend voelen maar op een dag zul je het gevoel krijgen dat alles precies zo is gegaan als dat het moet zijn, en kun je met intense dankbaarheid terugkijken op de magische tijd die jullie samen mochten beleven. Tot die tijd.. dikke knuffel ;(

Daar ben ik zeker van, toeval bestond bij Fuego niet, maar wat mis ik mijn maatje verschrikkelijk ;(

Het liedje wat ik hoorde een week voor ik hem moest laten gaan én op de dag dat het tijd was, voor mij een heel treffend liedje waarbij mijn tranen spontaan komen, omschrijft heel mooi onze weg samen.
https://music.youtube.com/watch?v=pMfbkO99q4E