Wat ontzettend vreselijk en oneerlijk dat je dit in zo’n korte tijd hebt moeten meemaken. Niet alleen jij, maar ook jouw dochter (en jouw man). Heel veel sterkte met verwerking. Het went nooit, maar het slijt en blijf vooral denken aan de mooie momenten en houd vast aan de rust die je hen gebracht en gegund hebt.
Ik volgde je andere topic en schrok van het bericht dat je afscheid hebt moeten nemen. En dat zo kort na je paard.
Inderdaad teveel en te snel achter elkaar.
Nogmaals heel veel sterkte.
Patt
Geplaatst: 22-10-18 23:34
Ik weet niet wat ik zeggen moet Susan...… wat een vreselijk verlies zo kort achter elkaar. Heel veel sterkte gewenst en geeft je dochter maar een dikke knuffel. X
Ooh wat erg veel sterkte met het verwerken van het verlies van deze knappe paardjes
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-18 14:44
Dat waren ze zeker.
Vanmorgen moest onze dochter weer naar school. Ze heeft meteen aan de juf verteld over haar pony en moest huilen. Dan breekt je moederhart. Ze heeft een lijstje met foto's bij haar bed staan nu. Iedere avond krijgt Cato nu een kusje.
pff jeetje zeg... jij hebt je portie verdrietige gebeurtenissen wel gehad zeg.. 2 jonge paarden zo kort na elkaar.... super heftig! een hele dikke digitale knuffel voor jou en je dochter. heel veel sterkte!