Ach Mirre. Je hebt haar zoveel kansen gegeven en ze pakte ze allemaal aan. Wat hebben jullie samen gevochten voor een zorgeloos leven. Heel veel sterkte gewenst.
Vandaag weer zo’n dag dat ik het er enorm moeilijk mee heb.. zo gaat het dagen goed en dan ineens een dag gewoon niet... onbeschrijfelijk hoe erg je gemist wordt
Heel veel sterkte gewenst, laten de mooie foto’s en gedachten aan haar een glimlach op je gezicht toveren...
CloudDancing
Geplaatst: 02-09-18 13:21
Tijd niet geweest hier. Ik schrik van het nieuws. Mirre was een bikkel en dat ben jij ook. Neem je tijd om te rouwen. Het is echt logisch dat je haar zo mist. Mijn vriendje is al 4 jaar weg en ik mis hem nog elke dag.
Heel veel sterkte.
LunaUniflame
Geplaatst: 07-09-18 11:36
Heel veel sterkte!
jobamara
Geplaatst: 26-11-18 11:10
Moest aan je denken, hoe gaat het met je
xxsalinaxx
Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-18 13:17
@jobamara,
Lief van je! 15-12 is het alweer een halfjaar geleden. Onbegrijpelijk, ik denk nog elke dag aan haar en voor mij voelt het als vorige maand. Het rouw proces maar vooral het acceptatieproces is nog in volle gang, wel heb ik de urnen ontvangen en woow, het beeld is echt Mirre... Verder heb ik een bijrijdpaardje en doe ik samen met mijn trainster/vriendin een jong paard gelukkig heb ik weer een maatje maar uiteraard anders. Wat ik met Mirre had was zo’n dun lijntje. Dat vind je niet meer terug.
Wat ontzettend mooi. Toch blij te lezen dat je wat afleiding hebt. Mirre blijft altijd in je hart, en toch kan er ooit weer een paard op je pad komen waar je echt weer de verbondenheid mee voelt hoor!!!