Tranen in mijn ogen, en ook het andere topic gevolgd. Jij hebt Famke zoveel liefde gegeven. Nu de tranen, maar herinner straks de mooie momenten. Heel veel sterkte
Heel veel sterkte, dit is loodzwaar maar wel het juiste voor jouw allerliefste bijzondere Famke. Het is goed zo...je hebt alles voor haar gedaan wat binnen de mogelijkheden lag, dit laatste hoofdstuk samen sluiten was het laatste, mooiste en beste wat je nog voor haar kon doen.
Anoniem
Geplaatst: 20-07-17 10:51
Heel veel sterkte, Celine...
maria1991
Geplaatst: 20-07-17 11:02
Ik ben totaal geen lezer op Bokt maar je verhaal greep me vanaf de eerste zin aan. De liefde spat er van af hoe jij over je merrie spreekt. Wat hebben jullie mooie maar ook heftige dingen meegemaakt en wat zal het gemis groot zijn! Heel veel sterkte de komende tijd...
cariena1973
Geplaatst: 20-07-17 11:11
heel veel sterkte
sas66
Geplaatst: 20-07-17 11:13
Wat heb je dit prachtig geschreven, de liefde van jou voor Famke is mooi verwoord. Wat een heftige beslissing heb je moeten nemen, maar ik denk wel een eerlijke naar Famke toe. Heel veel sterkte.
Inderdaad een hele heftige beslissing maar ook 'goed' dat je deze voor haar mocht maken, het getuigt van ontzettend veel onvoorwaardelijke liefde voor Famke, hoe moeilijk het ook is.. Je bent tot het einde bij haar gebleven, daar is ze je ongetwijfeld dankbaar voor!
Banyu
Geplaatst: 20-07-17 12:29
Wat heb jij dit prachtig geschreven! En wat zal Famke blij geweest zijn, om jou als laatste eigenaar gehad te hebben! Ik weet zeker dat ze je ongetwijfeld dankbaar is!
Jou verhaal over de hoefzweer, klopt! Mijn meisje heeft 3 maanden 2 weken op de kliniek gestaan vanwege een hoefzweer, een hele diepe zelfs, want van gek doen op de wei dezelfde dag, dezelfde dag nog stok kreupel uit de wei gehaald. Dacht ik ook dat ik haar nooit meer terug zou zien!
Lieve meid, Heel veel sterkte!!
NienkeV1994
Geplaatst: 20-07-17 12:33
Wat heftig, maar wat een mooi verhaal. Heel veel sterkte met dit grote verlies
Heel veel sterkte met het verlies van je allerbeste maatje, ze heeft het zo te lezen in je prachtige verhaal heel goed gehad met jou als baasje. Wat heb je jullie levensverhaal samen mooi beschreven, recht uit je hart, heel knap als de pijn nog zo vers is.