Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Veel te vroeg is die gegaan, was nog geen 3jaar.Idifix schreef:Is er nog iemand die het moeilijk heeft met het moment los te laten.
4 dagen geleden is onze haflinger ingeslapen door aanhoudende kolieken en pijn.. elke nacht speelt het verhaaltje van dat moment zich opnieuw af in mijn hoofd..
Altijd maar afvragen, heb ik voldoende afscheid genomen,heb ik hem niet in de steek gelaten, had ik geen dekentje onder zijn hoofd moeten leggen,wat dacht hij wel niet enzo.. ?? Mss wat stomme vragen maar kan het moeilijk los laten..
 Het zal ook af hangen van hoe je met de dieren bent, maar als die dieren zo ongeveer familie zijn, dan doet het gewoon verdomd veel pijn en ik vraag me af of die ooit helemaal weg gaat. 
 Je leert er op een gegeven moment gewoon mee functioneren. Voor de buitenwereld ben ik heel luchtig over de dood van beide dieren heen gegaan. Maar innerlijk is het een heel ander verhaal. 
 De laatste is erg vreemd gegaan en ook daarvan stel ik me nog veel vragen en vervloek ik mezelf. Had ik nu  maar een rolletje met king muntjes gekocht waar hij zo gek van was de week er voor... En dan ga je onrealistisch denken en dan denk ik "had ik de DA maar een week eerder gebeld" maar dat had niets uit gehaald, dat weet ik op verstandelijk niveau wel... Maar niet gevoelsmatig.. 
 ) zet je je glimlach op en ga je door en hoop je dat het ooit minder pijnlijk wordt tegen beter weten in.                                                         Idifix schreef:Is er nog iemand die het moeilijk heeft met het moment los te laten.
4 dagen geleden is onze haflinger ingeslapen door aanhoudende kolieken en pijn.. elke nacht speelt het verhaaltje van dat moment zich opnieuw af in mijn hoofd..
Altijd maar afvragen, heb ik voldoende afscheid genomen,heb ik hem niet in de steek gelaten, had ik geen dekentje onder zijn hoofd moeten leggen,wat dacht hij wel niet enzo.. ?? Mss wat stomme vragen maar kan het moeilijk los laten..