Wat een moeilijke beslissing heb je moeten nemen, heel veel sterkte! Wat heb jij een hoop aan dit paard gegeven. Hij mag dankbaar zijn dat jij zn baasje bent geweest. Sterkte met het gemis!
Judass
Geplaatst: 18-01-17 11:09
Nogmaals sterkte, je hebt er alles aan gedaan maar het mocht niet zo zijn helaas
Tranen over m'n wangen Cher. Je bent zo'n prachtig mens en ik denk dat hij vanaf de eeuwige groene weides naar beneden kijkt, naar het beste baasje wat hij zich had mogen wensen in zijn leven.
Jeetje... Ik weet nog dat je weer zelf op 'm ging rijden en ik zat gewoon met plaatsvervangende trots de filmpjes te bekijken. Zo fijn vond ik het dat het destijds ging.
Wat een intens verdrietige knoop heb je doorgehakt. Maar wederom; plaatsvervangende trots. Dat je zo'n eerlijke keus hebt gemaakt. Niet voor jezelf, maar voor Fiëgo. Heel veel sterkte.
Wat jammer dat het leven van zo'n bijzonder paard als Fiëgo zo kort heeft geduurd. Hij heeft nu geen last meer van z'n lijf, maar het gemis zal blijven. Sterkte.
Anoniem
Geplaatst: 18-01-17 15:05
Wat heb je dit mooi geschreven cher, prachtig! Jullie waren (ondanks alles) fantastisch samen, en Fie had geen beter baasje kunnen hebben dan jij! Onwijs veel sterkte meis
Lieve lieve Cher, wat vind ik het rot voor je dat het zo heeft moeten lopen!
Wat was je leuk met Fie, ik zie het nog voor me 'Fie, zeg eens hoi *Fie knikt ja* Fie, dat is ja knikken, je snapt er ook niets van' en 'Fie, Ari is gek he! *Knikt ja*' al die gekkigheid, het paste zo bij jullie!
Ik ga alle gekke foto's en filmpjes missen, lieve Fie!
Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies, ik denk aan je en ik leef met je mee!
Vanaf het moment dat je je volgtopic opende heb ik jullie gevolgd. Had zo gehoopt dat het goed zou komen.. Dat jullie samen konden doen wat je zo graag wilde met hem...
Heel veel sterkte
Snollygoster
Geplaatst: 18-01-17 17:52
Heel veel sterkte
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 18-01-17 17:52
Ik weet niet meer wat ik moet zeggen...wij zijn er allemaal voor je.