Het was idd niet niks. Heftige dagen achter de rug. Maar ik heb er vrede mee. Al zal ik jack nooit vergeten. Hij was een super pony!
siepjes
Geplaatst: 04-01-17 08:19
Heel veel sterkte in deze turbulente tijd. Laat me even denken aan voor mij 2012 dat mijn oude pony met ernstige koliek werd opgenomen en geholpen en 2 dagen later werd mijn dochter ernstig ziek en heeft ze een maand op IC gelegen. Het waren tijden dat ik het draadje van het leven voelde. Dat je op overlevingsmodus zit en behalve ' het leven' niets er nog toe doet. Ik wens je sterkte en moed. Voel je kracht als moeder! En sterkte met het verlies.
Inmiddels alweer enkele weken voorbij. Het gemis is groot. Wat was het een super pony. Alles kon je met hem doen. Ik had graag mijn kinderen met hem op laten groeien. Helaas is dit niet meer mogelijk
Vreselijk tamara. Het gemis blijft altijd. Gelukkig heb je lucas nog en geeft die misschien wel wat afleiding. Hij is geen jack en niemand kan op die plek komen. Maar misschien kan hij wat troost bieden. Evenals je kinderen.