xDenies schreef:Absoluut ... Mijn huidige merrie; zeker ..
Maar toen ik heel ziek ben geworden en er alleen voor stond met mijn twee paarden heb ik de moeilijkste beslissing ooit moeten nemen. Mijn trots, de merrie die ik alles geleerd had, de merrie waarop ik kon opstappen en er mee kon wegrijden ... moest ik een nieuw baasje voor zoeken. Waarom haar? Ik denk dat zij mij hielp in de keus omdat ik mijn 'veulen' ook niet weg kon doen ...
Shiva heb ik moeten verkopen omdat ik het financieel en lichamelijk niet meer aan zou kunnen. Ik had een vijf sterren huis voor haar gevonden maar daar is ze helaas na een half jaar ook verkocht. Dat deed mij nog veel meer pijn en ik heb nog mijn best gedaan om te kijken of ik haar weer kon terug kopen; maar nee .. ik kon niets. Geld niet, maar ook lichamelijk niet. Toen kwam ik ineens in contact met haar nieuwe eigenaar en dat is uiteindelijk ook vervaagd omdat ze haar fb account verwijderde .... en toen kreeg ik de grootste schok ooit dat ze schijnbaar ergens op een handelstal zou staan. Kan er alleen maar om huilen want dit heb ik haar nooit gegund ... maar ik kan haar nog steeds niet terug kopen of terug halen ... en ik voel mij zo. zo. zo. zo ontzettend schuldig.
Ik hoop dat ze een eigenaar of eigenaresse krijgt die met net zoveel liefde als ik voor haar ging. Ik vocht voor haar tot op het moment dat ik het moest opgeven.
Nee, shief op een handelsstal? Jeetje...
Hier ook een once in a lifetime paard gehad.. En verkocht.. En dik spijt nu.. En nee, dat is niet Dora. Ormie was m'n eerste paard, precies wat ik wilde (achteraf gezien). Merrie, gitzwart, lekker stevig en echt Gelders
en dat terwijl ik zocht naar een ruin. Maarja. Wie zn rug breekt gaat er geen tweede keer op. Ze staat nu op een 5 sterren huisje. De huidige eigenaresse heeft me van FB verwijderd. Nouja.. Vind hrt jammer maar begrijp het wel al was ik niet lastig of update vragend ofzo. Maar paard staat er fijn bij en dat is goed. Ik ga er alleen niet kijken als het al zou mogen, want ik weet dat ik dat absoluut niet aankan. Bij iedere foto breek ik. En dat heb ik met Dora gelukkig niet, dus dat was niet m'n droompony. Stom eigenlijk.