[IM] Het valt me zwaar, en ik weet niet meer hoe ik verder moet..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nadine_yvana

Re: Het valt me zwaar, en ik weet niet meer hoe ik verder moet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 21:30

Ach meis, ontzettend veel sterkte, ik heb je topic toen ook gelezen en wat is het toch moeilijk om met zo´n groot verlies om te gaan. Helaas herken ik het zo goed, het zouden mijn woorden kunnen zijn. Ik weet soms ook niet meer hoe ik verder moet zonder mijn allerbeste maatje, mijn Konik Pumbaa die vorig jaar september plotseling is overleden aan koliek. Ik kom soms de dagen amper door, alhoewel ik nog 2 toppers van paardjes heb, het zal nooit meer hetzelfde zijn zonder hem. Maar weet je, zo'n paardje als Buck (en in mijn geval Pumbaa) kom je maar 1x in je leven tegen, dat is gewoon uniek en juist dat maakt het zo moeilijk, want de herinneringen doen zo'n pijn omdat je weet dat het herinneringen zijn en blijven. Maar ik ben ervan overtuigd dat een liefde die zo sterk is, een band die zo hecht is, niet door de dood ontnomen kan worden, dat is echt oneindig en zal er altijd zijn. Buck zit in jouw hart, en weet zeker dat hij over je schouder meekijkt naar alles wat je nog mee gaat maken in je leven, hij is nooit echt weg. Nogmaals sterkte en ik hoop dat je een manier kan vinden om met het verlies om te gaan.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-16 10:32

Nou gisteren ben ik naar Epe geweest met mijn welshje Amadeus om daar in het bos te touren samen met Joyce en haar pony Roos van bokt.. We hebben eerst met haar pony gereden, en ik herkende diverse stop's die we toen hebben gehad als pleisterplaatst en de heide die ik met Buck heb gereden. Achterop (was groom) heb ik wel even stiekem flink mijn tranen laten lopen... Het was zo mooi, zo onwijs mooi bijzonder het voelde alsof het goed voor me was daar te zijn maar ook weer niet. Uiteindelijk hebben we super veel gepraat, en echt een hele mooie gezellige dag gehad.
Toen ik met Amadeus ging rijden (onervaren in het bos genoemd terreinrijden) het leek wel alsof Buck bij mij/ons was... Amadeus nam het gedrag over die Buck ook had in dat bos. Door de heuvels en de zware en minder zware paden deed ik altijd sparen op hardere vlakken paden, ik heb het Am 2 keer laten zien en daarna deed hij het al zelf. Aantrekken wanneer het moest en vloeiend terug wanneer het kon... Of drammen als die enthousiast werd net Buck..

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 10:37

Gave update! Zo te lezen heb je in Amadeus een waardige opvolger van Buckje gevonden. Buck zal altijd een grote plek in je hart innemen maar Amadeus past daar nog makkelijk bij.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 13:33

Uiteindelijk komt t heus allemaal goed meissie! :(:) echt waar. Je hebt t super goed gedaan gisteren en am ook. Lachen lol hebben huilen; t kan allemaal. Ook dit is een vorm van therapie.
Blijf dicht bij jezelf. Je bent mooi zoals je bent.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-16 19:24

JoyCiej007 schreef:
Uiteindelijk komt t heus allemaal goed meissie! :(:) echt waar. Je hebt t super goed gedaan gisteren en am ook. Lachen lol hebben huilen; t kan allemaal. Ook dit is een vorm van therapie.
Blijf dicht bij jezelf. Je bent mooi zoals je bent.

Dankjewel jij ook! Was een mooie nuttige dag gisteren. :)

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 09:14

Voor iedereen is een rouwproces anders en kan dit maanden of jaren duren maar hopelijk krijgt het snel een plek waarin je met een lach aan hem terug kan denken en voelt dat hij nog wel eens met jullie mee kijkt.

Mijn paard lag onverwachts overleden in de wei, ik heb het er lang heel moeilijk mee gehad dat ik geen afscheid van hem heb kunnen nemen en, dat mijn laatste ontmoeting met hem ook zijn eerste kennis making was met mijn nieuwe paard. Ik heb toen een reading gedaan al geloofde ik daar helemaal nooit zo in, misschien helpt je dat bij het verwerken?

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 09:08

Mooie update LS :(:)

Heel veel sterkte