Wat een prachtpaard en wat zul je hem missen.
Sterkte

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zus schreef:Jullie lieve berichtjes geven mij veel steun .
Bigone, ik wist ook niet dat paarden dit konden krijgen . Het begon afgelopen zomer dat Sardonix af en toe met zijn hoofd schudde. In de loop van de maanden werd dit steeds erger . Je laat zijn gebit behandelen ,je laat zijn kiezen op de röntgenfoto zetten en je zet hem op pijnstillers om te kijken of het geen tic is . Niks hielp en je ziet op een gegeven ogenblik aanvallen erin . Het maakte niet uit of Sardonix op stal stond of buiten in de bak . Tijdens een aanval at hij niet en ging hij apathisch met zijn hoofd voor een muur staan met zijn ogen half gesloten . Na een tijdje was het over en merkte je niks meer aan hem . Ik was bang dat hij een tumor in zijn hoofd had en heb zijn hoofd door de EMRI gehaald . Ook hierop was niks te zien. De laatste maand werden de aanvallen steeds heftiger en af en toe vloog Sardonix door de bak . Hij wist niet hoe hij het had . Toch zakte de aanvallen elke keer weer af en dan merkte je niets aan hem en leek hij "happy". Ondertussen had ik hem al op zware pijnstillers gezet,maar toch bleven de aanvallen . Ruim een week voor dat ik hem heb laten gaan heb ik hem op de prednisolon ( erg veel bijwerkingen )gezet als laatste redmiddel . Een week heeft het de aanvallen onderdrukt,maar op de dag dat Corina langs kwam om foto's te maken had Sardonix weer een aanval . Twee dagen later heb ik hem laten gaan .