Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikke schreef:Gewoon bewaren en waar mogelijk hergebruiken. Mocht het niet passen (dekens bijvoorbeeld) kun je die altijd nog wel verkopen. Ik heb zadeldekjes die al drie paarden langs hebben zien komen.......biscaya schreef:Ligt eraan of je nog verder wil in de paardensport..
Daar ga ik dan wel even vanuit.
Laurapalmer schreef:Ik word al eng op me maag,bij het idee dat ik ooit afscheid moet nemen van me grote vriend..
Zijn spullen zou ik nooit verkopen of weggeven..
alles blijft..weliswaar opgeborgen..
ik zou constant in huilen uitbarsten bij elke blik op zijn stal/spullen.
Sterkte voor de mensen die nu in deze moeilijke situatie zitten
Rienn schreef:Mijn paard heb ik afgelopen 22 november in moeten laten slapen heel onverwachts.
En wat ik met mijn spullen moet doen, ik heb werkelijk geen idee. Ene kant wil ik ze graag verkopen, maar dan is het voor mijn gevoel zo definitief en ik twijfel of ik dat op dit moment aan kan. Maar de spullen houden heeft in mijn ogen dan ook weer weinig zin omdat er geen paard meer komt.
De spullen liggen nu opgeslagen.
Ik kreeg wel een mooie tip van iemand, dat mocht ik de spullen toch verkopen dan kan ik van dat geld een mooie sieraad laten maken van een stukje staart wat ik van haar heb. (ik heb de hele staart in de opslag liggen, foutje van de dierenarts, wilde echt maar een klein stukje en niet alles.)
Enige wat ik me afvraag is wanneer de leegte en het verdriet minder wordt, mijn hele leven lijkt wel ontregelt sinds zij er niet meer is.