Heb je andere topic ook stilletjes gevolgd maar wat heeft binky een mooi en eerlijk einde gehad die Had ze zonder jou nooit kunnen krijgen. Je hebt voor haar gezorgd alsof ze al 30 jaar van jou was. De oude dame heeft haar laatse maanden veel liefde gekent ze zal je heel dankbaar geweest zijn.
Veel sterkte met dit moeilijke verlies
wodant
Geplaatst: 15-07-15 00:04
Tranen in mijn ogen, prachtig geschreven, heel veel sterkte !
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 15-07-15 00:12
Ik kan me je topic van toen nog goed herinneren!
Sneu dat net zo moet lopen Je hebt hem nog een mooie tijd kunnen geven!
Je gedicht vind ik trouwens ook errrrg mooi!
Sanniej_
Geplaatst: 15-07-15 00:14
Ah gos. Klinkt exact hoe ik mijn shet Binkie uiteindelijk heb moeten laten gaan. Ook zo een zelfde verhaal en ook bij iedereen een plek in het hart gekregen.
Sterkte ermee. Ik vond deze toen heel toepasselijk. Houden van is ook weten wanneer je los moet laten
ruitje
Geplaatst: 15-07-15 00:16
Ik heb je topic toen ook gelezen. Het moet voor haar heel erg fijn voelen om te kunnen sterven terwijl zij zich geliefd voelde. Daar kun je trots op zijn
onpaard
Geplaatst: 15-07-15 00:17
Ik had je topic gelezen toen je het huis ging kopen. Jammer dat jullie niet langer van elkaar kunnen genieten. Een moedige en moeilijke beslissing maar wel eerlijk tegen over Binkie. Fijn dat je zo goed voor haar gezorgd hebt.
Ik heb je vorige topic ook gevolgd. En wat heb je dit topic mooi geschreven,wat heeft Binky geluk gehad met jou!! Jij hebt haar nog een mooie liefdevolle tijd gegeven, waar veel mensen een voorbeeld aan kunnen nemen. Je hebt het goed gedaan. Heel veel sterkte met het gemis, ik weet zeker dat Binky je dankbaar is.
Jullie hebben haar toch nog maar mooi een tijdje een waardig leven gegeven en een waardig einde.. Wens jullie dan ook veel sterkte met het verlies van Binky!
Fortitude
Geplaatst: 15-07-15 11:23
Ook ik heb je topic gelezen. Deze pony had het niet beter kunnen treffen. Een verwaarloosde pony omgetoverd in een prachtige soulmate.
Een beter afscheid had er voor Binky niet kunnen zijn. Ontzettend veel sterkte met dit verlies.
Achgos.. Wat sneu dat je al zo snel afscheid van haar hebt moeten nemen. Maar wat ontzettend lief dat je zo goed voor haar gezorgd hebt de afgelopen maanden. Ik denk dat ze je heel erg dankbaar is geweest en dat ze in haar leven nog nooit zo lief behandeld is. Heel veel sterkte!