Wat een mooi eind... Ti had zich geen beter baasje, maatje , etc. kunnen wensen! Zoveel liefde hebben jullie voor elkaar echt zo mooi. Respect en nog veel sterkte!
Dido2316
Geplaatst: 12-05-15 23:55
Jemig, zit ik hier gewoon zonder dat ik Ti ooit heb gezien je topic te lezen en de tranen rollen over mijn wangen. Wat een mooie dag met een zwart randje en wat hebben jullie er wat moois van gemaakt! Als Ti nu niet van boven heel trots op je is dan weet ik het ook niet meer!
Ook hier maar even reageren... Ook ik heb een appelsapje gedronken op die mooie, lieve Ti. Dit topic brengt weer tranen in m'n ogen.. Wat een mooi en waardig afscheid. Nogmaals heel erg veel sterkte Cynthia
CastaMickey
Geplaatst: 13-05-15 00:10
Tranen idd.. Prachtig geschreven nog heel veel sterkte
Cynthia wat heb je deze topic weer prachtig gemaakt! ti in de eeuwige groene weilanden en uitzicht op mama en zusje, heel veel sterkte! bij het lezen van deze topic kreeg ik al kippenvel en voelde me ogen branden maar bij de laatste foto kwam de tranen toch echt.
Dag lieve gekke oude opa aan het begin maar ow zo knappe man aan het einde!
Dat hij voor altijd mag waken over jou en je paardjes Cynth!
Jolliegirl
Geplaatst: 13-05-15 09:00
Wauw.... Prachtig!!
Amandavd
Geplaatst: 13-05-15 09:07
Wanneer het even donker werd, vond jij in mij het licht. Nu ben ik er niet meer, en is het licht uitgegaan. Maar als je heel goed kijkt, dan zie je mij wel staan...
Veel sterkte gewenst meid, dit is echt een prachtig eerbetoon.
Anoniem
Geplaatst: 13-05-15 09:17
Tranen in m'n ogen en kippevel. Heel mooi gebaar...
Rust zacht, Ti...dat alle mooie gedachtes aan jou mee mogen vliegen in elk briesje en weerspiegelen in elk zonnestraaltje, zoals ze nu weerspiegelen in onze tranen...