Iedereen heel erg bedankt voor alle lieve reacties.
Houden van is ook loslaten. En wat is dat moeilijk geweest.. Want 'wat als'.. Maar toen het moment zover was gaf hij mij de bevestiging dat het de juiste keuze was, en wat was dat enorm bijzonder..
jessiel22
Geplaatst: 19-01-15 21:52
Houden van is zeker ook los laten en dat heb jij gedaan ,diep respect. Elke keer weer, als ik je fimpje zie krijg ik de rillingen ,rillingen van respect, liefde en vooral houden van ...wat waren jullie één team super dat je toch nog een bevestiging kreeg dat het zo goed voor hem was..
Jeetje.. Ik was een volger van je andere topic en hoopte zo dat hij op zou knappen! Helaas niet maar ik vind dat je een goede en dappere beslissing hebt gemaakt. Je beslissing laat zien hoeveel je van hem houdt!
Heb er geen woorden voor. Ik weet nog dat ik hem zag op hetpaardenspel; wat een schatje! Las het al op Facebook en vond het echt moeilijk om te geloven. Echt heel veel sterkte!
Elisa2
Geplaatst: 20-01-15 10:42
Ah wat sneu... ...heel veel sterkte!!!
sharonsemme
Geplaatst: 20-01-15 11:10
Wat zijn dit vreselijke dingen om te moeten beslissen en mee te maken met je beste maatje.. Heel veel sterkte, en wat een geweldig mooi filmpje heb je gemaakt.. ben er stil van.
Heel veel sterkte met dit verlies Het filmpje is prachtig, net als het paard. Wat een geweldig team waren jullie zo te zien...
xLydiaax
Geplaatst: 20-01-15 12:49
pff verschrikkelijk ! jullie hadden aan het filmpje te zien een super band ! een paard om nooit te vergeten! sterkte
nafnaf
Geplaatst: 20-01-15 13:25
Wat een band hadden jullie als ik het zo zie. Prachtige foto's, tekst en filmpje, heb alles met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel bekeken. Vreselijk besluit wat je als eigenaar moet maken maar je paardje zal je dankbaar zijn je hebt voor haar gekozen.
Sterkte!
Manon_vdv
Geplaatst: 20-01-15 13:35
Wat een prachtige foto's! Veel sterkte met het verlies…