Heel erg veel sterkte Je kan de sterke band aflezen op de foto's ..
Asselruiter
Geplaatst: 12-01-15 08:39
Heel veel sterkte!
Hilli
Geplaatst: 12-01-15 10:45
Wat een team waren jullie samen, zoveel beleefd en gedaan en wat jammer dat er geen nieuwe herinneringen meer bijkomen. Heel veel sterkte met het verlies van Judy.
Nogmaals sterkte Myrthe.. Jullie waren altijd zo'n vrolijke combi om te zien! Dat lieve snoetje van Judy
BlueStar
Geplaatst: 12-01-15 12:22
Heel veel sterkte met dit verlies. Judy had ons hart gestolen toen we jullie leerde kennen. En ze blijft bij ons altijd bekend als de "patat etende pony"
Sterkte Myrthe, wat een wereldpony was Judy! Ik kende niet jullie hele verhaal, ken jullie alleen van endurancewedstrijden en een paar keer trainen op de Utrechtse Heuvelrug met Mariette (ik ben degene met de kleine fjord, nu 21 jaar, ook tot klasse 3 start gekomen). Ik werd altijd spontaan vrolijk als ik jullie zag. Jullie band was zo mooi en jullie enthousiasme was aanstekelijk. Voor Judy was dit het beste maar voor jou enorm rot. Geniet van de mooie foto's en herinneringen aan deze bijzondere pony.
Bommeltje_
Geplaatst: 12-01-15 14:11
Myrthe je had een enorm speciale pony en jullie waren eeb goude duo! Ik wil he bedanken voor de laatste maanden die ik met jou en Judy heb mee mogen maken. Het was heel leuk om voor haar te zorgen.
Heel veel sterkte
VanHuisUit
Geplaatst: 12-01-15 16:03
Ze kon niet meer lopen, en dat was wat ze het liefste deed. Wat zal ze je dankbaar zijn dat ze dat nu wel weer kan. Heel veel sterkte, je zult haar nooit vergeten en wij ook niet.