Heb Daisy 2 jaar geleden gezien toen ik met een paar vriendinnen een trektocht gemaakt heb bij Crazycactus. Heel moedig besluit inderdaad.
rainbow8
Geplaatst: 04-06-14 08:56
Een moedig besluit en ik wens je heel veel sterkte de komende tijd .
Pandora2
Geplaatst: 04-06-14 09:06
Heel veel sterkte Wat heb je jullie leven samen zo ontzettend mooi beschreven... Ik weet helaas hoe het voelt een oudje te moeten missen...
Loody
Geplaatst: 04-06-14 09:10
Rina Heel veel sterkte..
Mi_Esperanza
Geplaatst: 04-06-14 09:12
Pfoe ik had het al zwaar, en ik had mijn paard nog maar 2 jaar. Maar dit moet helemaal hard binnenkomen.. Heel paardenleven samen. Speciaal. Heel mooi, veel sterkte en k vind dat je een dappere beslissing hebt gemaakt
timokyana
Dag lieve Daisy, je hoofd wilde nog wel maar je longen niet meer. Wat zullen we je missen meid, je was een geweldig paard met een super karakter. Ik zal onze longeersessie nooit meer vergeten, jij had de grootste lol om mij in de zeik te nemen, en ik kon alleen maar met mijn hoofd schudden... Doe je Tina de groeten van me daarboven.
Rina, ik heb je al sterkte gewenst, bij deze nog een keertje, we zullen vast nog wel wat tranen vergieten, maar ja liefhebben is ook loslaten, voor haar heb je de beste beslissing genomen.