Ik heb alle drie je topics gevolgd en gelezen en met jullie meegeleefd. Het filmpje is prachtig en geeft volgens mij precies weer hoe jullie samen waren ook al ken ik jullie niet.
Sterkte met het verlies. Hoewel je weet en voelt dat je de juiste keuze hebt gemaakt vanuit houden van, valt het niet mee.
Veel sterkte , wat een moedige keuze heb jij gemaakt. Soms kom je een paard tegen dat zo bijzonder is, onbeschrijflijk voor woorden. Blij dat je vrede en rust kan nemen.
Pff ik moet even slikken.. echt erg hoe ik vandaag een klein feestje heb gehaf met mn pony en ik zie dit nu.. wauw heftig vind het super erg voor je dat je der verloren bent.. als je zelf maar het idee hebt dat het zo goed is kun je het makkelijk afsluiten vergeten zal je het nooit en dat moet ook zeker niet met zon topper! Maar heel veel sterkte toegewenst! En ookal ken ik je niet,ik zal er wel voor je zijn!
Ik heb gisteren dit verhaal gelezen en het spookt al de hele dag door mn hoofd heen.
Je hebt echt een maatje voor het leven gehad! Zo mooi hoe jullie elkaar zijn tegen gekomen en een band hebben opgebouwd. Zullen sommige vast jaloers op zijn!
Mooi geschreven zeg.. Sterkte met het verlies van je maatje
Nataschax
Geplaatst: 10-04-14 23:47
Nou pff dit waren niet een paar tranen.. Ik heb echt dik zitten huilen. Wat vreselijk. Maar 1ding weet ik zeker, ze had het niet beter kunnen krijgen bij een ander! Heel veel sterkte!
naomipjeX
Geplaatst: 10-04-14 23:53
Ik word emitioneel van dat verhaal. En dat filmpje erbij prachtig. Echt gewoon een prachtig verhaal! En strekte!
Ropa
Geplaatst: 10-04-14 23:59
Heel veel sterkte! ik heb dit met tranen in mijn ogen gelezen, wat een mooi verhaal! nogmaals veel sterkte.