[IM] Dag gekke oude tuttebel .....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

spookyskippy

Re: Dag gekke oude tuttebel .....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 18:21

:(:) heel veel sterkte

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 18:23

Heel erg veel sterkte! mooi geschreven ik krijg er tranen van in mijn ogen

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 08:08

lieve sannie, wat heb je dat mooi omschreven.
heel veel sterkte en knuffels van mij.

rip mooie lieve sterke Goldy, dat je nu vrij mag rennen op de eeuwige groene weides.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 08:11

Ach heeft ze toch haar eigen moment gekozen om er stiekum tussen uit te schieten. :(:) wat zal dat een groot gemis zijn.

Hopelijk gaat het samenvoegen van haar maatje bij de rest goed. Hoe is hij eronder eigenlijk?

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 08:35

Bedankt allemaal.

Het idee blijft onwerkelijk dat ze er gewoon niet meer is. Ook onwerkelijk hoe hard die 26 jaar voorbij gevlogen zijn. Wij drieen (Goldy, m'n zus en ik) hebben elkaar gewoon zien opgroeien..... Goldy was 3 toen we haar kochten, m'n zus was een jaar of 10 ik 7...... Onze eerste echte eigen pony <3

Vergeten zullen we haar nooit doen, inclusief alle eigenaardigheden van dr :D Van het niet willen eten in Utrecht tot het niet binnen willen komen bij opa als wij op vakantie waren en dat opa een boterham met suiker mee moest nemen. En o jee als opa de boterham vergeten was.... Kon hij terug naar huis om hem te halen want ze kwam gewoon niet :+
Nu kan ze lekker bij opa alle boterhammen met suiker eten die ze maar wil......

Ik ben ook erg blij dat we 4 jaar geleden nog contact hebben gekregen met de eigenaresse van haar moeder en half broer. Van haar hebben we nog foto's gekregen van Goldy als veulen, jaarling en 2 jarige <3 Voor die tijd toch heel bijzonder om daar nog foto's van te krijgen.

We hebben een aantal plukken van dr staart afgeknipt waar we een mooi sieraad van willen maken.
En zaterdag kunnen we haar as weer ophalen.
Na zoveel jaar als trouw maatje heeft ze een waardig afscheid toch meer als verdiend.

Met John gaat het goed. We hebben hem er de rest van de middag bij laten lopen zodat hij ook op z'n gemak afscheid kon nemen. Hij heeft op stal even geroepen omdat ze er niet zo als gewoonlijk achteraan kwam.

Het introduceren bij de rest gaat redelijk goed. Hij mag nog niet te dicht in de buurt komen, maar mijn andere shet komt steeds dichterbij hem en gisteren stond hij al te roepen naar hem toen we John even uit de wei haalde om te poetsen.
Hopelijk wordt het snel weer het duo wat het jaren is geweest.
John is het half broertje van Logan, mijn andere shet, ze zijn samen gekomen en altijd samen geweest maar wegens omstandigheden hebben we ze een aantal jaar uit elkaar moeten halen.
Ben blij om te zien dat ze al na een dag alweer zo naar elkaar toe trekken.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 09:34

Wat een mooie herrinneringen aan je "oude tuttebel", wens je heel veel sterkte met het
onverwachte verlies.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 11:04

Mooie afsluiting zo, dat ze gecremeerd is. Waar heb je het laten doen?

EvaaxGucci

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:13

Wat mooi dat ze zo'n vechtertje was! En gelukkig heb je in je hoofd nog veel mooie herinneringen aan dr lijkt me. Heel veel sterkte met het verlies! :(:)

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 23:29

KootMiraDrum schreef:
Mooie afsluiting zo, dat ze gecremeerd is. Waar heb je het laten doen?

Bij paardencrematorium Westerhout uit Beverwijk.
Zaterdag gaat mijn zus haar weer ophalen en dan komt ze bij haar thuis te staan.

Mijn zus heeft tenslotte het meeste voor haar gezorgd. :(:)

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 13:05

Ze gaat wel met de auto toch? Het is namelijk nogal wat qua kg's (in een grote curverbox) wat je meekrijgt.
Drum is daar ook gecremeerd. Ik heb daar ook deze prachtige glazen urn gekocht, waar een deel in zit.
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 1973_n.jpg

De rest heb ik na een jaar uitgestrooid.

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-14 13:46

Ja ze gaan met de auto ;)

Ik laat aan het m'n zus over wat ze er mee wil doen. :) Best kans dat we het verdelen, we zien het wel ;)

Urn is zeker mooi !