het was echt een prachtig paard!Die laatste twee foto's zeggen zoveel! Heel veel sterkte!Lucky heeft het goed gehad bij je!
Irisx94
Geplaatst: 04-01-14 13:50
Ik heb nooit gereageerd, maar wel al jouw topics met plezier bekeken! Niet leuk om het nou in ''In Memoriam''' te zien. Maar je hebt het beste gedaan voor hem! Altijd!
Iedereen heel erg bedankt voor alle lieve woorden. Het is echt een gekke week geweest zo en door alle drukte is het soms nog zo onwerkelijk... Poow en Mellow zijn er gelukkig rustig onder en kunnen het erg goed vinden samen. Jesse is erg blij dat Poow terug is, hij keek wel even alsof hij wat miste maar het echt snappen doet hij niet.
xjasmijntjjx, Klopt, we hebben een tijd op de HCN gestaan .
Sterkte met het verlies. Moest wel even slikken toen ik je topic opende. In mijn ogen is het altijd de Lucky gebleven van toen mijn paard op dezelfde stal stond als hij. Maar dat is al bijna 10 jaar geleden denk ik.. Lucky was een bijzonder vriendelijk paard. Hopelijk maken je andere pony's t gemis wat draaglijker
Veel sterkte vandaag! Ik denk dat ik hem stiekem gekent heb.. (je hebt hem bij HCN vandaan zie ik) Ik heb je topic in stilte gevolgd, toen hij in de kliniek stond..! Heel veel sterkte!