Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Jeetje, wat staat daar langs de bak dan dat een paard zich daar zo aan kan verwonden?
Jolliegirl schreef:Gaan ze dan nu eindelijk wat met die bakrand doen???
Waarom daar in godsnaam nog rijden als het zo gevaarlijk is...dat snap ik ook niet hoor..
Heel veel sterkte..dit is wel een hele nare manier om afscheid te moeten nemen...
JuliaKamm schreef:Jolliegirl schreef:Gaan ze dan nu eindelijk wat met die bakrand doen???
Waarom daar in godsnaam nog rijden als het zo gevaarlijk is...dat snap ik ook niet hoor..
Heel veel sterkte..dit is wel een hele nare manier om afscheid te moeten nemen...
De boer zei dat hij er niet meteen aan wat wilt gaan doen.. Wat willen ze dan? Dat er een mens keihard op valt en dan z'n nek breekt en overlijd??
Nooit echt over die bakrand nagedacht, maar ik ben nu zó boos!
Jolliegirl schreef:JuliaKamm schreef:
De boer zei dat hij er niet meteen aan wat wilt gaan doen.. Wat willen ze dan? Dat er een mens keihard op valt en dan z'n nek breekt en overlijd??
Nooit echt over die bakrand nagedacht, maar ik ben nu zó boos!
Dat geloof ik graag... De volgende keer denk je wel 3x na..
Kan je hier niet iets mee via rechtsbijstand?
Nalatigheid van de boer? K bedoel.. Hij heeft een gevaarlijke locatie...
ben wel benieuwd hoe die bakrand eruit ziet..
kan je dit uitleggen?
JuliaKamm schreef:Caira schreef:Jeetje wat verschrikkelijk! Is dat toevalligbij stal *******? Ik vind die bakrand zo eng!
Ja idd bij *******.. Ik zeg al jaren dat er wat aan gedaan moet worden.. Maarja, als het kalf verdronken is dempt men de put...