Ontzettend veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Niet schuldig voelen, dit is buiten jouw macht om. Zoals anderen al schreven je kunt niet overal tegelijk zijn. En dan nog, had je Calimero kunnen redden? Probeer het je niet af te vragen maar kijk en geniet van je herinneringen en je sterretje (hebben wij ook voor onze Sindy). Nogmaals een knuffel en veel sterkte.
Is er iemand die tips heeft voor het uitwassen van zijn staart? Wat moet ik bijvoorbeeld doen na het uitwassen? Ik wil zo graag nog iets tastbaars van hem bewaren.
Babeau
Geplaatst: 22-08-13 17:22
Heel erg veel sterkte ! De staart zou ik persoonlijk niet uitwassen, maar gewoon zo laten. Dan blijft het lekker naar Calimero ruiken.
"Huil niet omdat het voorbij is, maar lach omdat het zo mooi was."
Django_Mette
Geplaatst: 23-08-13 16:01
Ik moet er niet aan denken als ik een paard zo zou vinden. Sterkte
Jeetje.. wat heftig om je lieve vriendje zo te vinden.. ik las t met tranen in mn ogen! heel erg veel sterkte met dit verlies! de staart zou ik persoonlijk niet wassen, zodat het nog lekker naar Calimero blijft ruiken. Maar kan me ook voorstellen dat dat moet als je ze gaat gebruiken als strijkstok. Heb alleen geen idee hoe je de staart dan het beste kan wassen en verzorgen... nogmaals heel erg veel sterkte!
Bedankt voor de reacties... Dat beurt nog steeds op.
Ik heb de staart ondertussen uitgewassen. Eerst met head and shoulders en daarna met Andrelon glans. Niet dat het wat helpen zou, maar dat maakt niet uit. Ik heb er voor gekozen om de staart te wassen omdat hij tijdens het rollen en trappen bij het sterven, door van alles heen gerold is en dat niet zo lekker rook. Zijn dekentjes en spulletjes zullen vast nog erg lekker naar hem ruiken, dat zal ik zo lang mogelijk zo laten...
Wat knap dat je de staart van Calimero al gewassen hebt, een moeilijke verdrietige klus... Wij hebben van de staart van Sindy een armband laten maken voor mijn dochter. Die draagt ze wanneer ze maar kan, altijd iets van haar "allesje" bij zich.
het is tenminste niet zo duur en ik moet zeggen we hebben het armbandje nu anderhalf jaar en is nog steeds goed. We hebben nog wat over en denken erover om met onze huidige tinker en Sindy haar staart nog wat leuks te laten maken. In ieder geval ontzetten veel sterkte! Schaam je niet, het gaat echt lang duren voordat je "erover" heen bent, maar het komt goed.