Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Klis schreef:Ah, Kelmar van de Amsterdamse manege? Jammer zeg, was een leuk dier
TanjaxBas schreef:Bedankt iedereen!Klis schreef:Ah, Kelmar van de Amsterdamse manege? Jammer zeg, was een leuk dier
Ja, leuk dat je hem kent! Hij was al met pensioen een soort van met pensioen, hij liep alleen nog 2 lessen per week. 1 met mij en 1 met mijn vriendin. Verder reedt er nog een mevrouw van de manege op 1x per week ofzo. Voor de rest stond hij lekker in de padock. Ik kwam elke dag om dingen met hem te doen, poetsen of lekker grazen in het bos. Zo'n 2 maanden geleden is hij kreupel geworden en dat is alleen maar erger geworden. Vorige week hebben ze besloten dat ze hem in gingen laten slapen, en dat is maandag avond gebeurt. Hij zou met pensioen gaan naar een weiland, maar hij kon amper nog stappen. Helaas had hij teveel pijn, maar nu is hij in de eeuwige groene weide![]()
Heb je er ook gereden?
Klis schreef:Dan is het beter zo, klinkt alsof hij een fijne laatste tijd heeft gehad met je! Ik heb hem een paar keer in de springles gereden, een heeele tijd geleden haha. Kon altijd zo heerlijk rondstampen