Ik heb mijn fantastische droompaard ook verloren. een vriend zei tegen mij:'Hij zal altijd om je heen galopperen, ook al zie je ham niet'. Dat geldt ook voor jou: 'Fleur zal altijd bij je zijn'.
Maris__
Geplaatst: 13-05-13 17:00
Jeetje wat een schrik! Heel veel sterkte met dit verlies!
jst_lyske
Geplaatst: 13-05-13 17:01
Jeetje wat vreselijk om je paard zo te zien . Heel veel sterkte met dit verlies.
Wat afschuwelijk, de geweldige grote Fleur... Ik genoot altijd zo van je topics, je was duidelijk gek op haar. Ontzettend sneu dat het zo heeft moeten eindigen, heel veel sterkte met het verlies.
xBueno
Geplaatst: 13-05-13 20:02
.
Laatst bijgewerkt door xBueno op 10-06-22 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik had het ook al op Facebook gezien, maar nu zo met het hele verhaal erbij moet ik ook wel even slikken hoor... Ondanks dat ze een hele mooie leeftijd heeft gekregen wil je geen afscheid nemen en zeker niet op zo'n onverwachte en vervelende manier!
De mooie, leuke, ontspannende momenten die ze jou heeft gegeven zal niemand van je af kunnen nemen Jaan! Net als de super herinneringen die ik aan haar heb, al vanaf dat ik een klein meisje was ieder jaar weer nieuwe herinneringen erbij.. Hele dikke knuffel meid!
Hitch
Geplaatst: 13-05-13 21:40
Wat ontzettend naar... Heel veel sterkte met het verlies...
Nogmaals een hele dikke knuf Jaan, ze was een fantastisch paard! Heb haar flink mogen knuffelen en zal haar nooit vergeten! Ik hoop dat je wat steun en troost kan vinden bij de andere paardjes. Zet m op meis!