17 jaar, gewoon de helft van je leven Logisch dat dat een enorm gat achterlaat. Wat een knapperd was Jes ook, heel veel sterkte met het verlies en toch ook heel veel plezier met Highlight.
Zilverroosje
Geplaatst: 13-05-13 17:53
Mooi... een mooi portret van je merrie. Sterkte met het gemis.
Iedereen enorm bedankt voor de reacties; zowel bekende als onbekende bokkers. Ik ben niet zo een topic starter maar ik vind wel dat Jessica een plekje op deze ere lijst verdient. Bovendien keek ik door alle oude foto's en dan zie je hoeveel leuke dingen je hebt gedaan in die tijd en met dat dier. Nou ja, daar houden we ze toch ook voor; is het niet?
Ik heb dit topic gemaakt met tranen die maar bleven stromen over mijn wangen. En dat heeft me opgelucht.
Jessica zal ik nooit vergeten, dat kan ook niet als je zo lang samen bent opgetrokken. Maar gelukkig heb ik een groot hart en passen er nog veel meer herinneringen in mijn hoofd.
Saskia
Geplaatst: 13-05-13 21:16
PardoesJessi schreef:
Maar gelukkig heb ik een groot hart en passen er nog veel meer herinneringen in mijn hoofd.
Knappe Jes! Een mooi leven, een dame met een sterke eigen wil En zo besloot ze ook te laten merken dat het genoeg was geweest... Ik heb laatst in m'n foto-emmer foto's zitten kijken van die ene keer dat Jes mij zo uitprobeerde
Herken je de foto nog ?
Heel veel sterkte met het geven van een plekje! En daarnaast ook heel veel plezier met kleine Highlights! X
Ow geweldig Nien! Zoveel dingen die je dan ook al lang weer bent vergeten zo blijkt....... Dit vind ik zo typisch voor Jes. Jij zegt: pfoeh! ze probeerde me wel uit! En dan zie je de foto en dan denk je: dat ziet er lang niet zo verkeerd uit! (en dat zegt dan weinig over hoe het voelde hahahahaha)
Snel ff foto opslaan.
Nanda
Geplaatst: 17-05-13 11:29
Veel sterkte Paula
Wizz99
Geplaatst: 17-05-13 15:36
Prachtig fotoverhaal, prachtige merrie! Ik pink een traantje weg, veel sterkte...