o jeetje diaan,zit geschrokken het hele verhaal te lezen...
jou meisje is er niet meer...ik weet ff niet wat te zeggen..
ik vind het echt heel dapper van je dat je dit besluit hebt genomen,en wens je echt heel veel sterkte met dit grote verlies.
Lo91
Geplaatst: 10-01-13 22:23
Wauw.. Geen woorden voor.. Tranen in m'n ogen.. De laatste twee foto's zijn prachtig, zeggen meer dan 100000 woorden..
Sterkte met dit grote verlies..
Chaniek_M
Geplaatst: 10-01-13 22:25
Heel veel sterkte
ellepel
Geplaatst: 10-01-13 22:27
gut,ik zie ineens het topic voorbij komen en zie dat ze er niet meer is. wat ontzettend jammer,en ik wens je ontzettend veel sterkte met dit grote verlies
Wat een mooi en ontroerend verhaal. Er blijkt zoveel liefde uit, van jou naar je paard maar ook andersom. Super dat je haar zo goed begrepen hebt dat je deze beslissing hebt kunnen nemen. Veel sterkte met het verlies.
Ik ben het eens met een voorganger; wat kan jij met veel liefde en tederheid over je paard schrijven. Ik weet zeker dat ze de mooiste tijd heeft gehad bij jou, en dat ze het niet beter had kunnen hebben. Heel veel sterkte met het verlies.
Ik heb het hele stuk gelezen, en inderdaad, ik ben het helemaal eens met chelle_dora. Heel veel sterkte!
mmk58
Geplaatst: 13-01-13 19:48
Wat een mooi, maar ook heel triest verhaal. Maar ik denk wel dat je, hoe moeilijk ook, de enige juiste beslissing hebt genomen. Door deze beslissing te (kunnen) nemen, blijkt de grote liefde die je voor je mooie paard had. Je had het niet beter kunnen doen denk ik. Respect !
Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van je mooie hangbuikfries
Heel herkenbaar. Heb mijn friesje in augustus in moeten laten slapen. Heb het er nog iedere dag moeilijk mee. Was ook pas 12... Hoop dat ze samen mooie tijden beleven op de eeuwig groene weide.
Wauw, wat een mooi paard heb je gehad! En te zien aan je foto's en je prachtige verhaal, hebben jullie van elkaar genoten. Fantastisch om dat te zien! Koester deze foto's, het zijn mooie herinneringen aan je mooie meisje.
Mooi geschreven. Sterkte met dit verlies..prachtig dier
Gulpje
Geplaatst: 16-01-13 20:24
Wat een dappere beslissing heb je gemaakt, je hebt echt voor je paard gekozen. Heel veel sterkte met je grote verlies!
Alexandra_
Geplaatst: 19-01-13 00:04
Wat een mooi verhaal.. al dan niet met het gewenste einde..
Heel veel sterkte, je heb er goed aan gedaan!
nadita
Geplaatst: 21-01-13 12:27
Zie het topic nu pas.... Bregh er niet meer. Wat een tegenslagen hebben jullie gehad. En wat een moed om deze beslissing te maken. Chapeau! Houd vast aan alle mooie herinneringen samen met Bregh.
Oh Diaan, ik zie nu pas je topic over Poni's dinnetje. Weet je nog toen we ze op die warme dag samen in de wei"pleurde"? Och we zien wel, wat ze doen......snuf snuf Oh Hallo, zullen we verder met eten gaan? Ze keken elkaar niet aan, stonden weinig bij elkaar, leken niets met elkaar te hebben...maar oh wat mistte ze Bregh als ze op de poetsplaats stond, als je voorbij liep! En ik denk dat ze, haar nog iedere dag mist, haar weidemattie, haar fries....toch haar Din! Bregh we missen je op stal en het vrouwtje ook......
Jaaa, ze zochten elkaar door de draad op, en ik was eigenlijk helemaal niet van plan haar bij een merrie te zetten, maar goed als ze dat zelf beslissen... draad ertussen uit... staan we daar allebei te wachten op weet ik veel wat..... snuffel, gil, klaar, vreten.
En als we niet keken en ze waren allebei hengstig dan kroelden ze elkaar, maar alléén als we niet keken hoor. Want het waren ook twee mutsen bij elkaar, Koe en Zwaaiestaart.
Komt goed hoor ik kom echt nog wel eens een bakkie doen, maar met dit weer effe nog niet zeg maar.
Iedereen trouwens heel erg bedankt voor alle lieve woorden, blijft me echt goed doen.
Annevandam
Geplaatst: 23-01-13 15:45
Wat een prachtig en toch ook triest verhaal, traantjes in m'n ogen ... Heel sterk dat je die beslissing voor haar en voor jou hebt kunnen maken. Respect!
TinkDelilah
Geplaatst: 23-01-13 16:32
Het blijft altijd een moeilijke beslissing, ook al weet je dat het het beste is wat je voor je paardje kan doen. Ik heb mijn oude paardenmeisje op 2 januari in moeten laten slapen, ik weet hoe het voelt.
Wat een ontzettend mooi ontroerend verhaal. Wat een ontzettend moeilijke keus. Ik heb zelf ook voor zo'n keuze gestaan, ik voelde me zo vreselijk schuldig dat ik de DA gebeld had. Het is voor mij nu een jaar geleden.. Ik mis mijn meisje nog steeds. Respect voor jou en heel veel sterkte met het verwerken van het verlies. Daar gaat veel tijd overheen maar het komt goed, echt waar.