[IM] Samara mn meisje mn alles is weg =(

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

veronamylife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-13 21:28

unihorses schreef:
veronamylife schreef:
schadevergoeding ofzo iets... lijkt me dat je daar wat mee kan als jullie kosten kregen van dat hij zo dom die slang heeft gedaan.... als ze hierdoor ziek wordt dat is vast niet gratis...
ik weet niet of dat kan, maar je hebt nogal wat last ondervonden van die rare actie van hem ( dood pony ) is daar niks mee te doen ( ben geen advocaat ofzo dus geen idee... )[/quote]

Jaa , t zou wel kunnen.. Maar het is nu ook alweer langer dan een half jaar geleden ...
Ik heb er zo nooit over nagedacht eigenlijk.. <3[/quote]

ik weet niet of daar een langetijd over mag gaan ...
maar als de DA gewoon niet kundig genoeg is moet dat eigenlijk wel aan het licht komen. en als het gewoon een dom ongeluk was dan is de DA natuurlijk niks aan te rekenen . maar klinkt me zo vreemd, een slang naar het andere neusgat[/quote]

Het klinkt inderdaad vreemd jaa.. maar toch kwam hij er letterlijk bij het andere neusgat weer uit..
maar wat ook vreemd was , was dat de DA bang was voor Samara, en het niet nog een keer heeft geprobeerd..
Onze stal eigenaar vroeg of hij het mocht doen.. want hij heeft daar ook voor gestudeerd.. maarnee dat mocht dus niet ..
Ook had de DA heel veel spullen van hem bij ons achtergelaten, potten met medicijnen enzo.. wat niet voor ons voorgeschreven was.
ik vond het allemaal ook al vreemd, maarja .. -O-

veronamylife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-13 21:29

Sjolvir schreef:
Denk niet dat je wat op de DA kan verhalen hoor, valt inderdaad onder ongelukje.

Slang kan inderdaad wel eens de verkeerde afslag nemen naar bv het andere neusgat en er daar weer uitkomen, net zo goed als dat de slang in de luchtpijp ipv de slokdarm terecht kan komen en paarden
soms een bloedneus krijgen.
Je kan zo'n slang natuurlijk na het eerste stukje verder niet echt meer sturen, je kan hem alleen maar doorschuiven.
Daarom controleren ze dat ook altijd voor ze er wat indoen.

Wel heel er sneu dat je uiteindelijk je paardje hebt moeten laten inslapen, heel veel sterkte.

Jaa dat klopt, maar hij heeft het ook niet nog een x geprobeerd ofso.. dat was wel jammer!

Bedankt!

veronamylife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-13 21:31

bongartzfran schreef:
Vast heel zwaar voor je geweest mijn lievelingetje van de manege moest ook weg |( |( |( |( |( |( ga hem nu opzoeken af en toe :j dat hept. jammer genoeg kan jij dat niet doen, ik leef met je mee ;( STERKTE

Jaa, het is echt naar om een paardje waar je zo veel om geeft te laten gaan! Toen dacht ik ook dat het mischien beter was om haar in te laten slapen, Maarja.. je mist dingen pas echt als je door hebt dat het er niet meer is..

veronamylife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-13 21:34

Wat ook raar was , was dat toen de DA met de inslaapspuit aan kwam lopen, en ik bij haar op de grond zat ( ze lag op de grond in de binnenbak ) ze helemaal gek werd, mischien had ze het gewoon door, dat haar leven zou eindigen, .. toen de DA er aan kwam lopen , sprong ze op, en galopeerde ze keihard naar de andere hoek van de bak. en toen viel ze daar neer omdat ze zoveel pijn had kon ze niet rennen.. toen heb ik haar geknuffel tot ze dood ging... als ik er zo aan terug denk ehh. had ik haar maar gehouden :( :( :( :( :( :(

( ik typ dit ook met tranen in mn ogen |( )

Bo_San

Re: Samara mn meisje mn alles is weg =(

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:36

Heel erg veel sterkte met je verlies, dit is echt verschrikkelijk. Ik vind het wel super mooi en goed van je dat je tot het einde bij haar bent gebleven!

veronamylife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-13 21:39

Bo_San schreef:
Heel erg veel sterkte met je verlies, dit is echt verschrikkelijk. Ik vind het wel super mooi en goed van je dat je tot het einde bij haar bent gebleven!

Dankjewel, ! :j
Ik was graag nog veel en veel langer bij haar gebleven :\
Het liefst wil ik haar gewoon terug, ik heb op haar leren rijden.. ze is de beste pony uit mn leven -:(-

Bo_San

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:43

Helaas is dat niet mogelijk, het is ook allemaal nog zo vers, zo kort geleden.
Maar houdt haar maar goed in je herinnering, dat is ze zeker waard!

veronamylife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-13 21:49

Bedankt ! ik zal het onthouden, en ik zal haar altijd onthouden <'3

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:58

veronamylife schreef:
Wat ook raar was , was dat toen de DA met de inslaapspuit aan kwam lopen, en ik bij haar op de grond zat ( ze lag op de grond in de binnenbak ) ze helemaal gek werd, mischien had ze het gewoon door, dat haar leven zou eindigen, .. toen de DA er aan kwam lopen , sprong ze op, en galopeerde ze keihard naar de andere hoek van de bak. en toen viel ze daar neer omdat ze zoveel pijn had kon ze niet rennen.. toen heb ik haar geknuffel tot ze dood ging... als ik er zo aan terug denk ehh. had ik haar maar gehouden :( :( :( :( :( :(

ze is vast een doorzetter als ik het zo lees, maar als ze vallen omdat ze van de pijn niet kunnen rennen dan is het soms beter om haar gewoon te laten gaan.
vind het echt dapper dat je bij haar bent gebleven .
( lijkt me verschrikkelijk om te zien, dat ze nog weg willen galloperen maar eigenlijk te zwak zijn . )

veronamylife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 17:34

unihorses schreef:
veronamylife schreef:

ze is vast een doorzetter als ik het zo lees, maar als ze vallen omdat ze van de pijn niet kunnen rennen dan is het soms beter om haar gewoon te laten gaan.
vind het echt dapper dat je bij haar bent gebleven .
( lijkt me verschrikkelijk om te zien, dat ze nog weg willen galloperen maar eigenlijk te zwak zijn . )

Jaa klopt ... ik was ook erg aan het twijfelen .. maarja , ze is wel uit haar lijden verlost..

intel_1x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 17:43

Achteraf vraag je je altijd af heb ik er goed aan gedaan, dat hoort bij het verwerken. ze heeft gemerkt dat je bij haar bent gebleven tot het laatste en daar heb je goed aan gedaan.

veronamylife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 18:45

Dankje, als je het zo bekijkt klopt het wel jaa ...