Adin ik vertrouw ook altijd op mijn eigen gevoel, maar als je zelf niet meer weet wat het paard mankeert dan ga je ervan uit dat de kunde van de da je verder helpt.
Vandaag weer een moeilijk momentje, een collega vraagt lekker bot of ik al een nieuw paard heb uitgezocht
Gelukkig heb ik een goed gevoel bij de nieuwe DA, hij reageerde zo adequaat met Cash, dat de keuze snel gemaakt was om hem nu als DA te nemen voor ons andere paard(moeder van Cash Yew). Ik vind het overigens wel jammer voor onze oude DA, hem hadden wij altijd graag bij onze paarden maar het risico dat zijn werknemer weekenddienst heeft is mij te groot.
Als het vertrouwen in de arts weg is kun je inderdaad beter overstappen. Collega's snappen helaas vaak niet dat een paard een soort kind is, helemaal als je ze zelf hebt gefokt. Helaas. Kun je het al wel een beetje een plekje geven inmiddels? Nog een dikke
FM het begint een plekje te krijgen, het verdriet moet slijten. Vanmiddag om half 4 smste ik naar mijn bijrijder, goh vorige week begon ze weer te eten. Zondag hebben wij besloten om een Yew One vertroeteldag in te plannen, zij is er deze week een beetje bij ingeschoten en diende even als knuffel/troost paard
Vandaag een gesprek gehad met de andere DA hij vind het erg jammer dat wij een andere da hebben maar begrijpt het wel. Ik ga hem zeker missen als DA, maar het vertrouwen in zijn collega is weg
sandra3235
Geplaatst: 16-10-12 22:47
Knap hoor dat je het uitgesproken hebt,... vertrouwen moet er zijn,ook in collega's,vandaar dat ik ook ooit voor een andere praktijk heb gekozen en nu heb ik 2 vrouwelijke da, die ik voor 100 % vertrouw en die ook naar mijn gevoel luisteren
Dank je Sandra, voor mijn gevoel was ik het de andere da verplicht om uit te leggen wat er volgens ons is gebeurd.
Gisteravond nog even bij de nieuwe da op de koffie gezeten (hij woont dichterbij dan zijn praktijk en manlief kende deze DA) om het medische dossier van Yew One te brengen. Ik heb een goed gevoel over de nieuwe da