jiwa, ik las het met tranen in mijn ogen.........wat mooi en lief van je. WSW: Je weet hoet het voelt helaas en ik ben idd zo blij dat ik haar heb mogen leren kennen!
Ragdollcat
Geplaatst: 07-10-12 19:34
Veel sterkte.
Het is heel moeilijk he, maar je hebt haar kindje nu en daar ga je mee verder.
pretty
Geplaatst: 08-10-12 15:20
ik heb Porva nog gekend uit het DBT-topic. Ze heeft dezelfde papa als mijn merrie,en die kwam je niet zoveel tegen hier op bokt,dus dat vond ik wel leuk. Bovendien waren ze toen beiden drachtig! Ze heeft dezelfde blik in haar ogen als mijn Pretty,en ik herken haar karakterschets er heel goed in. Het zijn wereldpaarden,die je vooral in hun waarde moet laten,als je dat doet,dan krijg je er alles van gedaan.
Wat spijtig nu te lezen dat je lieve meid je verlaten heeft,gelukkig wel nog met het mooiste cadeau wat ze je kon geven,je lieve Valiënté. Sterkte nog verder
Ik heb het woord nog vaak gebruikt..... mensen moesten dan lachen maar zagen allemaal haar aparte ogen. Valiente is eindelijk een beetje haar plekje aan het vinden weer. Die heeft er ook goed last van gehad. Ik heb een mooie armband van haar staart laten maken, hierdoor is ze altijd dichtbij....
pretty
Geplaatst: 15-10-12 11:06
Ook dieren kunnen rouwen,dat ben ik wel zeker... Fijn dat ze nu altijd dichtbij je blijft! Als ik naar Pretty kijk,denk ik ook soms aan Porva. Veel sterkte nog!
quintusgl
Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-12 22:10
Wat lief dat je af en toe aan porvje denkt......... Elke dag denk ik aan haar en ben ik zo blij dat ik haar heb mogen kennen en dankbaar voor wat ze me heeft meegegeven...... Ze zal altijd een speciale plek in mijn leven geven. De hersft.......wat vond ze dat erg. Nu hoop ik dat ze ergens is zonder regen en dat ze gelukkig is. Laatst zag ik een film over een hondje dat wachtte op zijn baasje bij het station. Die was overleden en kwam niet terug. aan het eind gaat het hondje dood en komt hij zijn baasje weer tegen........ Ik hoop zo dat het andersom ook zo is.....
Een dag voor haar dood heb ik nog een fotoshoot met haar gemaakt..... deze vind ik wel heel mooi...
pretty
Geplaatst: 18-10-12 10:21
Prachtige fotos en een prachtig aandenken aan je lieve merrie.
Ik herken er zoveel van Pretty in...en ja,ook haar dag zal ooit komen,en komt steeds dichterbij naarmate ze ouder wordt. Ik heb ze al 18 jaar en ik hou ook zo mn hart vast...al weet ik dat ze een prachtig leven gehad zou hebben. De herfst...ja ook hier ééntje die zich dan altijd eventjes laat gaan,balen dat de zomer voorbij is...en met de lente hetzelfde,daar werd ze onrustig van,ze at dan altijd slechter,tot de grasjes weer mooi groen geworden waren! Een lentedipje noemt mijn vriendin het altijd. Ze hebben zoveel karakter in zich.
quintusgl
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-12 19:04
Alweer bijna 3 maanden geleden. Het went nooit. Nog elke dag denk ik aan Porva. Ik wordt ermee wakker en ga ermee naar bed. Gelukkig wel vaak met een lach nu als ik aan haar denk. Wat kan je zo'n dier missen. Wat was ze geweldig...........
Ja wat kan je een dier missen heh...en dan sommige nog meer dan anderen. Lees nu je topic pas, maar kan zo goed begrijpen hoe moeilijk het is. Ook al is het allemaal verstandelijk zo duidelijk, dat maakt het in je hart nog niets makkelijker...en wat is nou 3 maanden. Sterkte hoor, fijn dat je zulke mooie herinneringen hebt aan je prachtige merrie....
m_ss
Geplaatst: 29-11-12 22:58
ik heb je nog gesproken de dag daarna, maar via deze weg nog een keer: heel veel sterkte met het verlies van een bijzonder paard. het weiland ligt er ook maar anders bij als ik er langs kom..
Wat je hebt zijn prachtige herinneringen, je haalt Porva er niet mee terug, maar zulke mooie foto's en al die bijzonderheden die je met je meedraagt, dat pakken ze ook niet af. Net als Valiente.. mooiste cadeau wat ze je heeft kunnen geven, in haar zal je Porva altijd weer terug zien..
Dank je wel Nath, het is vandaag precies 3 maanden geleden. Vandaag gekeken wat het minst erg klonk: 3 maanden, 90 dagen, 12 weken een kwart jaar...........het maakt niet uit. Het is allemaal even kort....
Mijn hengst is in februari 11 jaar weg, de pijn is weg, maar er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk. Ik heb zijn zoon nog op stal staan. Die is precies zijn vader.
Heel veel sterkte de komende tijd en wat fijn dat je zo'n speciale en mooie tijd met haar hebt mogen doormaken.
quintusgl
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-13 22:40
5 maanden.............5 maanden, wat klinkt het lang maar wat voelt het nog kort geleden allemaal. Porva, ik mis je nog elke dag. Hoe langer je er niet meer bent, des te meer ga ik beseffen wat je me allemaal gebracht hebt. Ik wist al dat je bijzonder voor me was maar dat je nog steeds invloed op mijn leven nu hebt...........dank je wel. Elke avond zeg ik nog: tot morgen. Omdat ik weet dat "morgen" weer een dag wordt waarbij ik toch even stil bij je zal staan. Valiente wordt ouder en krijgt steeds meer trekjes van je. De spontane ontploffingen waarbij ze toch eerlijk blijft, het drammerige als ze niet hard mag en toch wil, ze heeft je job overgenomen om bij me in de stal te komen staan als ik die schoonmaak, de hinnikjes die je ook altijd gaf geeft ze nu ook sinds een maand of 2, de lieve uitstraling...........ik zie veel van je in haar terug. Je hebt haar goed opgevoed. Lieve Porv, ik hoop dat je gelukkig bent waar dan ook. Nogmaals dank je wel!