Net nog even op stal geweest, het blijft nog onwerkelijk maar een koppie over de stalrand te zien. Ben met minime naar een vriendin gewandeld. Op de terugweg vlak bij stal kreeg hij haast, keek verwachtingsvol de stal in en liep met een hangend hoofd mee door naar de poetsplaats... Geen mamaloe
Ik heb nog nooit op zo een manier afscheid moeten nemen van een pony, zeker ook niet verwacht onze vriendin zo kort bij ons te hebben.
Maar ik heb het idee dat wij niet de enige zijn die mamaloe missen, maar ook minime is duidelijk van slag. Alleen wij weten dat ze niet meer terug zal keren, leg dat maar eens uit aan minime
wat verschrikkelijk moet dit voor je zijn vond mamaloe altijd zo'n prachtige shet! heb het topic met tranen in m'n ogen zitten lezen, heel erg veel sterkte!
susan20
Geplaatst: 01-10-12 20:40
Oh wat mooi geschreven. Heb even tranen in mijn ogen Heel veel sterkte
Wat ontzettend jammer... Ik kan natuurlijk niet veel meer zeggen dan mijn voorgangers... Maar dit beestje is gestorven bij geweldige baasjes... Heel veel sterkte en probeer de leuke dingen als een positieve herinnering te bewaren.
Midden in het leven. Nog zoveel wou ze je geven. Maar het lot sloeg toe. Lang heeft ze niet mogen strijden. Ze zou overlijden. Maar zo snel en zo kort. Het is zo oneerlijk. Ze heeft gevochten voor wat ze kon.
Sterkte Kim, en geniet van je mooie foto's met haar!
Mijn lieve meid, Ik zal je nooit vergeten lieve mamaloe al onze heerlijke wandelingetjes gezellig saampjes met minime.. Rust zacht lieve kleine meid, ik ga je missen
Chaos
Geplaatst: 01-10-12 21:27
MiniLoe schreef:
Chaos schreef:
Lieverd, zo veel sterkte! Prachtig geschreven! Xx
Hij had zo een haast terug naar stal
Ja Moosje was niet him-self vanavond! Maar ook bij hem zal het gaan slijten...
Ik had Sophietje gebeld met het nieuws, ivm zadelmakmaken waar ze zich op verheugde, ik moest je onwijs veel sterkte wensen namens haar!
Anoniem
Geplaatst: 01-10-12 21:37
Ik zit ook met tranen in mijn ogen... wat een prachtig gedicht. Inderdaad het telefoontje dat je nooit hoopt te krijgen. Heel veel sterkte.
Elastiek
Geplaatst: 01-10-12 21:48
Wauw! Heel mooi geschreven... Heb er ook tranen van in mijn ogen! Heel veel sterkte! Ook voor je verzorger!! En als je iets kwijt wil, mijn pb staat open.
Jeetje Marie Wat heftig daar hoopt niemand op. Meis heel veel sterkte en je hebt er een mooi gedicht van gemaak. Cenna en Kim jullie ook heel veel sterkte