Tjee wat snel heb jij afscheid moeten nemen! Heel veel sterkte.
x_Lys
Geplaatst: 15-09-12 19:52
Ik zie je topic nu pas!
Irma is en blijft een heel bijzonder paard, iedereen die haar heeft gekend zal haar nooit vergeten! En dat is misschien wel het allermooiste wat ze achterlaat!
Ik wil je dolgraag helpen, maar ik kan je niet helpen. Ik kan het grote verdriet niet wegnemen hoe graag ik da ook zou willen. Irm is niet te vervangen. Het verdriet zal voorlopig nog even duren. Als je maar weet, dat je altijd even uit kan komen huilen en ik er altijd voor je zal zijn!
Ahh, die Irma... wat een triest verhaal! Iedere keer denken door het oog van de naald te kruipen en dan dit.... . Gelukkig geven herinneringen veel troost... Irma zal iig niet vergeten worden, in je hart leeft ze voort. Sterkte!!
nadita
Geplaatst: 17-09-12 15:49
Tjee, wat een naar einde.... Herinner je alle mooie momenten met haar. Sterkte om dit grote verlies een plekje te geven.
smileydees
Geplaatst: 17-09-12 15:50
wat een verhaal, maar wat spreekt er een liefde uit voor jouw Irma! @nina wat een mooie sprekende foto!
Wat een naar verhaal..sterkte..19 jaar van je leven is niet niks en ineens is het voorbij.. Maak jezelf geen verwijten en ook de kliniek niet, het breken van benen is een groot risico na een narcose, helaas gebeurde het bij jou.
mijn hemel, dat lijkt alles goed te gaan en gaat het op zo'n onbenullige manier alsnog fout.. wat ontzettend rot voor je meid, maar bedenk maar dat je paard een goed leven heeft gehad en toch ook een mooie leeftijd heeft mogen bereiken. Niemand heeft hier wat aan kunnen doen, en je hebt het beste met haar voor gehad.
hamsterfan
Geplaatst: 17-09-12 17:30
Die Irma toch.. Alleen maar snel snel snel.. Heel veel sterkte Benth
Ach wat erg voor je! Zo naar voor je dat je je grote vriendin moet missen. Veel sterkte gewenst!
Pien_1
Geplaatst: 17-09-12 18:22
Irma heeft 19 mooie jaren bij jullie gehad en dan gaat het op deze manier mis. Het is bijna niet te bevatten, Benthe heel veel sterkte met het verlies van Irma. Wat een mooie foto's van haar op het strand!
polleman
Geplaatst: 18-09-12 21:51
heel veel strekte!! wat een nachtmerrie verschrikkelijk!!