Ik ken je gevoel! Ik heb ook net (vandaag) de naam van m'n overleden pony op m'n enkel laten zetten. Zij is al bijna anderhalf jaar ingeslapen. Ik vind het een erg mooie zin. Nog succes met je verlies!
anoniem45673
Geplaatst: 02-06-12 20:21
Heel mooi! En de foto's zijn echt prachtig en erg aansprekend. Snel in het echt komen showen!
Ik heb overigens helemaal geen last van de tatoeage. Wel heb ik last van mijn nek omdat ik steeds probeer te kijken op de achterkant van mijn arm hoe hij er ook alweer uitziet
Ik vind het prachtig. En je moet maling hebben aan de mensen die je niet begrijpen. Mensen die nooit een paard hebben gehad, kunnen ook niet snappen wat je mist.
Heel mooi gedaan.
timokyana
Een mooi en bijzonder eerbetoon! foto's zeggen genoeg!
liekiej20
Geplaatst: 04-06-12 13:47
wat een prachtige tatoeage zeg!! diep respect!
heb zelf ook een tatoeage van mijn helaas overleden pony heb hem 7 jaar geleden in moeten laten slapen, tatoeage is een hele mooie herinnering eraan !! prachtig meid!!
mijn vader is december j.l overleden aan de ziekte kanker nu heb ik een afspraak gemaakt om een tatoeage van hem te zetten ik denk dat ik hem aan de binnenkant van mijn bovenarm zet, heb iemand misschien een idee? deze zin vind ik wel heel heel heel erg mooi!