Jeetje, wat erg om je jonge meid zo te moeten verliezen. Ontzettend veel sterkte toegewenst de komende periode !
annelot
Geplaatst: 05-03-12 23:18
Bianca en Michel, heel veel sterkte met het verlies van Eva...... Wat een vreselijke manier om je paardje kwijt te raken..... Ze was prachtig.... Dikke knuf
@myrddin, Noa staat gelukkig nog met een oude fries, dus ze staat niet alleen. Ze doet het redelijk, ze is nog erg mager en haar wangen beginnen weer wat op te zwellen, dus ik hoop dat zij er ook goed doorheen komt en dat ik niet weer alle ellende met haar krijg zoals vorig jaar. Dat is dus ook nog afwachten.
Ik lig vooral 's avonds te huilen omdat ik niet wil dat de kinderen mij zo overstuur zien. Het gemis is groot, het in de wei komen en een bruin monster die dan mn veters probeert los te maken, te moeten missen is erg pijnlijk. Daarna kwam ze altijd kroelen, ik bij haar, zij bij Noa en Noa dan weer bij mij, zo grappig net een treintje.
Ik ben blij dat ze geen pijn meer heeft, maar ze had nooit die pijn mogen krijgen
hinke_1985
Geplaatst: 07-03-12 12:40
Wat heb je dit droevige stukje mooi geschreven, krijg er kippenvel van. Zo'n klein pukje nog maar... Heel veel sterkte voor jullie allemaal!
wat is dit een verschrikkelijk verhaal zeg! heel knap dat je dit hebt opgeschreven en na mijn weten heb je alles gedaan je hebt goed gehandeld ze heeft rust nu
Noa is nog steeds heel ziek helaas, ik heb gister nog contact gehad met de kliniek. Ik moet afwachten tot ze bevallen is en dan moeten we aankijken hoe ze het gaat doen. Als ze weer gaat opzwellen dan kunnen we niks meer doen dan afwachten tot hoelang ze het redt. Dus nog steeds onzekerheid hier en veel spanningen. Ze is nu echt heel mager door haar ziekte en dracht, ik moet elke keer huilen als ik haar zie. Ze is bijna uitgerekend, dan hoop ik dat ze aan kan sterken.
snowdon
Geplaatst: 14-03-12 15:55
arme arme arme Noa En niet te vergeten, arme jij
aricia
Geplaatst: 14-03-12 17:28
Bah wat vreselijk dat ze nog steeds zo ziek is . Heel veel sterkte Bianca