Je weet dat ik er altijd voor je ben als je nog iets kwijt wilt . Ik weet hoe goed de band tussen jullie was en gelukkig heeft Floris het top gehad met je!!
@Rosan2001: Dat heb ik in het begin ook alleen maar gedaan, maar het is nu niet meer zo erg. Maar als er iets fout gaat, ook al is er maar iets verkeerd, dan denk je er meteen weer aan en ga je je weer verdrietig voelen...
sterkte meid! vergeet niet dat Floris een hele fijne tijd bij jou heeft gehad!
het enige wat echt goed helpt bij een verwerking, is praten, praten, praten. Op een gegeven moment merk je dan dat je het een plekje hebt kunnen geven. Dat je het hier verteld hebt, is al een stap in de goede richting!
En zoals anderen al zeiden: zolang hij in jouw hart is, blijft Floris bestaan..
Heel veel sterkte ! missen doe je ze altijd en vergeten nooit. Maar uiteindelijk ga je wel wennen aan het gemis en wordt het draagelijk . Heel veel sterkte, en ik weet zeker dat je paardje je net zoveel plezier gunt met een ander paard als dat je hem gehad hebt
Valerievries
Geplaatst: 11-01-12 18:01
HeelHeelHeel veel sterkte meid Heel mooi geschreven, kreeg echt tranen in mijn ogen...
Heel veel sterkte alsnog ! Ik kende hem ook door Amber , maar ik wist niet dat jij hem ook verzorgde .. Tot dat ik op eens dit mooie topic vond .. Het is zo naar wat er allemaal met je beste vriendje kan gebeuren :'( Sterkte ! ... X